Bazen;hani bazen uzanırsın yatağa,başını yastığa yasladığın anda sebepsiz iki damla izin ister düşmek için gözlerinden,yolculuklara çıkıp yol alır teninin üstünde...Vazgeçersin yastığa teslim etmekten başını,doğrulur kalkarsın.Sigara paketine uzanır elin üzerindeki o ''öldürür'' yazısına aldırmadan.Bir sigara yakarsın;derin derin,içli içli çeker duman doldurursun göğsüne.Birden aklına gelir gidenler;avutmak için kendini kıyaslarsın gelenlerle.Oysa bilirsin durmayacaktır gelen,gidense döndüğünde yine gidecektir.Bir gece,bir gece daha derken her geceye yayılır bu hesaplaşma;saçkıranlar kemirir beynini,çizgi çeker karanlıkta yitip gidenler yüzüne,kirpiklerinin arasına girer hasret,dudakların vücudunu bir anda saran o hararetten kaynar birbirine,gurbette vuslattadır yüzün iki gözüne.Ve dilinde döner durur bir dua;gidene dua,kendine bedduadır bu bekleyişte...Parmakların boşa gider biraz önce açtığın sigara paketinin içinde,izmarit basacak yer kalmamıştır kültabağında.Buruşturup atarsın sigara paketini bir köşeye.Perdeyi aralayıp yıldızlara bakıp biraz huzur bulmak istersin,perdeyi araladığında aydınlanmış olur gün,yıldızlar çekilmiştir köşesine...Toplarsın üzerine çekmeye fırsat bulamadığın yorganını,elini yüzünü yıkamana gerek kalmaz sabahı karşıladığından.Elbiselerini giyip atarsın kendini dışarı,açık bir dükkan bulup bir paket sigara alma umuduyla.İşte görüyorsunuz değil mi?Bazen iki damla bile yetiyor bir fırtına yaratmaya...