..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > emre_onbey




18 Ocak 2008
Senin Yolundayım  
emre_onbey
—bilki; tüm yolların tersindeyim çünkü senin yolundayım…


:AEAE:




(Bugün ve bundan sonraki diğer günlerin tek sahibine…)

Aşkı kurtarmak istediğimde ki sen-yani yüreğimde ki… Her akşam güneşi saklayıp gözlerimde, ay ışığını yakamoza çevirirken ve daha avutulmayı bekleyen tabiat olaylarında; bir tek sen… Yazılmayı hak eden, alfabenin en güzel bilmecesinde yağmur gibi çiçekleri hayata döndüren…
(aşkı yeniden kurtarmak istediğimde ki sen…)

“bugün sen varsın kalemimin mürekkebinde…”
Gece bir bulutun arkasından çıkıp geldiğinde düşünürüm seni ve biraz da kendimi. Yalnızlığın fotoğrafını çekerim; gökyüzünde dolunay, sadece yıldızlar biraz parlar… Ve öylesine bir gece kalır bende sensizliğimle gömülürüm toprağa…
(karanlığa yakışmaz aşk bilirim/gel kurtar beni)

“herkes seni/biraz/ben sanır”
Öylesin… Yokluğunda bile düşüncelerimde çoğalansın, yani biraz biziz; hiç olmasak ta beraber ve de ellerimizden sıcaklığımız geçmese de… Anlatamadığım için değil, anlayamadığımız için ayrıyız ve belki de kıymetini bilemediğimiz için de…
(kalbine inandığın sürece sen “sen” olacaksın/ bir başkası asla…)

—hala bıraktığın çıkmaz sokaktayım… Olsun yine senin yolundayım ya…

…yağmurun sesi bile ıslatıyor bazen… Bazen dediğime bakma, zaten her gün bir başka “sen” oluyorum. Gözyaşlarımla bir başka ıslatıyorum düşlerimi. İtirazım yok ama bazen “keşkeler” alıp götürüyor senli günlerime, e birazda hayal tabi ki… Korkma sevda sözlerim yine sana; sen olunca her şey bir yana… Seviyorum be seni! Ötesi yine sen işte!
(neyse yağmur dindi/ gözyaşlarımı sorma-sen yoksun çünkü yanımda)

“hayat kimseye kalmıyor/ ama yinede dön sen/ yoksa bir ben kalırım yolunda…”
Çok şeysin… Öyle değil/ düşüncelerin gerçeğe yansıması hiç kolay değil ki-sen bir başka düşüncesin içimde. Aniden gelen mutluluk gibi heyecanlandıransın; sonra kalbime “hop! Ağır ol-sakın rezil etme beni sevdiğime”, diyebildiğimsin… Hani bilirsin seven kişi yanlış konuşmak istemez, sen benim doğrularımsın…
(şu an yüzümdeki tebessümsün/ inan görmelisin seni düşündüğümdeki hallerimi)

“yoksan ve hiç gelmeyeceksen… Ağlamaktan başka ne yapabilirim ki”
…kulaklarımda kalırsa senli bir ”seni seviyorum”, nasıl nefret etmem seslerden. Duyduğum her şeyden nasıl kaçmam; uğruna tüm sesleri susturduğum, söyler misin?     
Sen bendeki yaşam pınarıyken ve hep öyle akmaya devam etmeliyken nasıl olurda sel sularına emanet edebilirim düşlerimi. Sen olmayacaksan bilki inan hiç geri dönmeyeceksen-zamanı durdururum o son halinle nefesimi bitirene kadar. Sadece seninle başlayan yaşam serüvenimi seninle bitiririm. Buna aşkımın bir hakkı olarak söyleyebilirim… Eğer kalırsa kulaklarımda senli bir “seni seviyorum”, kork benden kozmos!
(son nefesimde yine sen olacaksın-yemin ederim…)

—bilki; tüm yolların tersindeyim çünkü senin yolundayım…

( yürek burkulmalarında ki tozlu yazılar–16 )

Emre onbey



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Sana Yandım Bir…
Gül Yüzlüm
Yüreğimdeki Aşksın
Aşk-ı Hüznüm
Kim Bilirlerdeyim…
Sevgilim! Gül Yüzlüm…
Sen Zamanı İhanet
Yüzümü Tutuyorum
Gidişin… Yaktı Beni!
…bir Aşk, Bir Sen…

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçimde Biri Ölmüş; Kim Olduğunu Önemsemiyorum...
Elimde Kalemleşen Mızıkama Yağmurlaştım...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düş Yorgunu Âşıklar… [Şiir]
"Sen" Yanım Buruk… [Şiir]
Ey Cennet Sevgilim!.. [Şiir]
Sensizlik Yaşlanır - mı Hiç! [Şiir]
Yokluğundaki Ses [Şiir]
Ne Kadar Saçma Değil mi Mısralar? [Şiir]
Yazar Olacaktım Anne! [Şiir]
... / Kadın (Dı) ! [Şiir]
Kan Damlar Gözlerimden [Şiir]
Ekşi Sözcüklerde Yine "Sen" [Şiir]


emre_onbey kimdir?

basit bir insan olarak iyiye dair ne varsa biraz. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © emre_onbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.