..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > emre_onbey




10 Mart 2008
Gidişin… Yaktı Beni!  
emre_onbey
Gidişin… Yaktı beni! Susuz kaldım, katıksız… En çok beni ben yapan, senden ayrı kaldım. Yokluğun dedim, gelir-geçer dedim. Ben her ne dediysem içimi yaktı bu gidişin.


:BJHD:




—sana olan sevgim, bir ömre sığar mı sandın/ yanıldın!

…gün olur düşersin gözümden, yüreğimden… Aşktan da. Sığmazsın hiçbir vakte, solar gidersin sevgisini unutmuş bir bedende. Gözyaşların vurur sahillere, asi bir sandalın küreğinden tokat yersin. Adı: felektir! Ölümde biraz gülmekten gelir; iyi yakala azrailin vurduğu yeri, değerini bilmediğin bir “ben” varım orda.

Bir ağaç dalında sessizce beklerim varlığını… Ne zaman bir rüzgâr değse yapraklara, sen geldin sanırım. Çok mutlu olurum. İpekböceğinin kozasından sen çık diye, içimde beslediğim umut dualarımı hiç saymıyorum.

/biliyor musun, şimdilerde en çok Ferhat’a kızıyorum. Neden, bu kadar kendinden vazgeçtiği için… Her gece ayrı bir hüznün içinde büyüttüğü için sevdasını. Aşkın tarifini yeniden yazdığı için… Ve ben seni, onun sevdiğinden daha çok sevemediğim için; çok kızıyorum, Ferhat’a…/

Gidişin… Yaktı beni! Susuz kaldım, katıksız… En çok beni ben yapan, senden ayrı kaldım. Yokluğun dedim, gelir-geçer dedim. Ben her ne dediysem içimi yaktı bu gidişin.
Binlerce sevda sözü yazsam, ne olur ardından. Bu başka bir soluktu boğazımdan ciğerlerime inen, düğümlenen… Bazen düşünüyorum da, ölüm âşıkların sonsuz buluşmak noktası olabilir mi? En azından gittiğin yeri bilirim. Koşarım darağacının ipine, “asın beni!” diye, yalvarırım en gaddar cellâda... En azından gittiğin yeri bilirdim de, ölmeyi hak görürdüm bu aşkta. Şimdi cevapsız tüm sorularda arıyorum hasretini… Dert dolu bir aşka mahkûm etmeseydik yüreğimizi, farklı olur muydu acaba? Yalnızlık değil de, sensizlik yaktı beni! Ciğerlerimden geçen her nefeste yaşamayı haram bildi kalbim. Anlamadın ki beni; sana olan sevdam, bir ömre sığar mı sandın, yanıldın ey gül yüzlüm! Sığmadı işte, her gece dualarımda “sen” diye, başlayan cümlelerden biliyorum bunu. Bu beden susmadıkça, dinmeyecek içimdeki acınası aşk. Her defasında kızacağım Ferhat’a… Mecnuna.

/biliyor musun, şimdilerde sadece aşka kızıyorum. Hiçe sayarcasına kavuşmaları çok gördüğü için… Demli bir çay sıcaklığını yüreğime çok gördüğü için. Ve soğuk akşamlarda buz tutan yanlarımın sana ait olduğunu bilmesine rağmen, güldüğü için… Şimdilerde en çok aşka kızıyorum, hak etmediğini düşündüğü için sevgimizi…/

Bak yine sallandı yapraklar… Artık senin olmadığını biliyor bu beden. Heyecanlanmayı bile mucize görmesinden belli, değil mi? Rüzgârlar yüz yerden vursa dallara yine de kıpırdamaz artık sen olan yanlarım…

…o gün geldi işte! Hani gelmez dediğim o gün… Ayrılıklar karla karışık kapladı yüreğimi. Bir karanfil koydum senli günlerime… Öylesine sendin. Gidişinden belliydi zaten, bu aşkta hiç bahar yaşanmayacağı. Acılar varlığın kadar kanatır mı, yollar şimdi çıkmazlarda kalır mı, söyler misin? Ve bir aşka bu kadar ayrılık yakışır mı hiç!

Yanıldım… Yanıldık!

—sana olan sevgim, bir ömre sığmadı!


( yürek burkulmalarında-ki tozlu yazılar–25 ) —Emre onbey



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Sana Yandım Bir…
Gül Yüzlüm
Yüreğimdeki Aşksın
Aşk-ı Hüznüm
Kim Bilirlerdeyim…
Sen Zamanı İhanet
Sevgilim! Gül Yüzlüm…
Yüzümü Tutuyorum
…bir Aşk, Bir Sen…
Tam Kelimeler Üzerime Yürüyorlardı Ki; Harfler İntihar Etti

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçimde Biri Ölmüş; Kim Olduğunu Önemsemiyorum...
Elimde Kalemleşen Mızıkama Yağmurlaştım...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düş Yorgunu Âşıklar… [Şiir]
"Sen" Yanım Buruk… [Şiir]
Ey Cennet Sevgilim!.. [Şiir]
Sensizlik Yaşlanır - mı Hiç! [Şiir]
Yokluğundaki Ses [Şiir]
Ne Kadar Saçma Değil mi Mısralar? [Şiir]
Yazar Olacaktım Anne! [Şiir]
... / Kadın (Dı) ! [Şiir]
Kan Damlar Gözlerimden [Şiir]
Ekşi Sözcüklerde Yine "Sen" [Şiir]


emre_onbey kimdir?

basit bir insan olarak iyiye dair ne varsa biraz. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © emre_onbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.