..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > emre_onbey




13 Ekim 2008
Aşk-ı Hüznüm  
emre_onbey
Lakin gülüm hayat parmak izlerimden sökülüp gidiyor...


:BAEC:






"Düşünülecek bir aşk değildi/ yaşanılacaktı!"

Yalnızım… Aslında nereden bakarsan bak, hak ettiğim yerdeyim. Biraz yağmurlu e biraz da hüzünlüyüm. Bil ki, bir ömür kısa gelir seni yaşamaya… Bir ömür sadece kaşına gözüne, bir ömür gamzene ve bir ömür ellerine yakışır bu hayatta. Dahası da var aslında… Ama elimde değil seni anlatmak. Hiç kolay değil! Daha düşmemiş bir yağmur tanesiyken, düşeceğin yeri kestirmek inan “aşkı bulmak” ve yeniden senli yarınlara koşmak gibi…

Bak ufak bir şiir sana, sesleniyor:
“Bir mevsim yapıyorum sana ellerimle,
Bir papatya ekiyorum gül oluyor.
Gülü alıp göğsüme dayıyorum,
İnan bana sevdiğim “sen” oluyor..."
(Bak ufak bir şiir sana, aşkımı anlatıyor.)

Bu üç harflik kadın vurdu beni. Aşk olan yerime kendi ismini kazıdı. Evet, bir kadın ki yüreğimdeki sırra mazhar oldu. Şimdi başka birine versem kalbimi, hani oldu ya “seviyorum” desem, aşk bir daha uğrar mı yüreğime… Sana soruyorum işte/ hadi cevapla? Belki duyamam cevabını ama emin ol, hissederim… Yoksa bu kadar yaşar mıydım sanıyorsun? Çünkü sevgidir bu…

İçime dökülüyor hayalin ve ben kapanmasını isterken yaralarımın, git-gide daha da derinleşiyor. En yükseklerden gözlerime iniyor yağmur damlacıkları/ nefesim kesiliyor/ uzaktan bir gülüş ansızın yüzüme seni fısıldıyor:"gelecek aşk ve sen benim olmadan, rüyalarda hiç olmayacak..." Ve sen olmadan zaten "aşk" olmayacak. Bir güneş daha doğmayacak bu şehirde. Sen uzaklardayken, yani kendini öyle sanarken-ben kendimi rüzgara kaptırıp seni aşka sürükleyeceğim... Çünkü içime dökülüyorsun.

Lakin gülüm hayat parmak izlerimden sökülüp gidiyor... Ben sensiz anlamımı yitiriyorum. Kimliğimin harfleri eksik yitip-gidiyor herşey... Bir gamzeli gülüş içindi sevgim, unutma! Beni daha fazla kendimle baş-başa bırakma!

Dedim ya... Çünkü sevgidir bu, nereden bakarsan bak!


emre onbey

.Eleştiriler & Yorumlar

:: bilmem..
Gönderen: Aysu / , Türkiye
20 Ekim 2008
üç harflik kadın aşk..sen döktürmüşsün yine emre kardeşim ,onunla yağmurlara koşman dileğiyle :) sevgiler.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Sana Yandım Bir…
Gül Yüzlüm
Yüreğimdeki Aşksın
Kim Bilirlerdeyim…
Sevgilim! Gül Yüzlüm…
Sen Zamanı İhanet
Yüzümü Tutuyorum
Gidişin… Yaktı Beni!
…bir Aşk, Bir Sen…
Tam Kelimeler Üzerime Yürüyorlardı Ki; Harfler İntihar Etti

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçimde Biri Ölmüş; Kim Olduğunu Önemsemiyorum...
Elimde Kalemleşen Mızıkama Yağmurlaştım...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düş Yorgunu Âşıklar… [Şiir]
"Sen" Yanım Buruk… [Şiir]
Ey Cennet Sevgilim!.. [Şiir]
Sensizlik Yaşlanır - mı Hiç! [Şiir]
Yokluğundaki Ses [Şiir]
Ne Kadar Saçma Değil mi Mısralar? [Şiir]
Yazar Olacaktım Anne! [Şiir]
... / Kadın (Dı) ! [Şiir]
Kan Damlar Gözlerimden [Şiir]
Ekşi Sözcüklerde Yine "Sen" [Şiir]


emre_onbey kimdir?

basit bir insan olarak iyiye dair ne varsa biraz. . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © emre_onbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.