..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herşeye imgelem karar verir. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > emre_onbey




17 Mart 2008
Yüreğimdeki Aşksın  
emre_onbey
Seni sevdiğim için; tüm aşklara saygı duyuyorum, en derinimden…


:BDJF:




(seni çok sevdiğim için; şimdi tüm aşklar benim…)

Gördüğüm her gölgeyi sen sanırdım/yanılmazdım hiç! Severdim seni, sadece seni… Öyle işte, dahası yok bu işin… Çünkü ben, seni sevdiğim sürece yaşamayı hak edebiliyordum. Seni sevmek tarifsiz bir anlatı gibi kalacak yazarların mürekkebinde.

Gidişinle… Yarım kalmamdan belli değil mi? Şimdi yalnız değilsem; içimdeki bu acıya benzeyen şey, ne söyler misin? Canım çok acıyor. Ama sen yine de benim için üzülme! Dert etme, kendine. Ben bu sevda yolunda sınanıyorum. Biliyorum, hiçbir engel geri döndüremez beni bu yoldan. Bastığım her toprakta sana kavuşmanın verdiği mutlulukla daha nice zorlukları aşacağım. Kendimi aşka bırakacağım, aşkına…
(sana söz, sadece seni çok seveceğim…)

Gönlüme, adının tüm harflerini hapsettiğim günden beri/ tüm sevda sözleri yetim kaldı. Sensiz anlatılmaz olmuştu sevgi. Buna hakkım var mıydı, bilemiyorum. Ama yine de seni benden uzaklaştıracak tüm sözlere, seni ne çok sevdiğimi haykırdım. Neler yapabileceğimi ispatladım… Her şeye değerdin/ çünkü gönlümdeydin!
(her anı saklı bir alfabe yolu bu, yüründükçe aşk olan…)

Şimdi her yerdesin; gözlerimin gördüğü, dudaklarımın söylediği ve tenimin değdiği… Uzanıp geçerken önümden tüm saliseler, ölüm fermanımı çoktan imzalamıştım ben. Belki yaralıydım, belki çaresizdim ama bil ki hiç vazgeçmedim senden/ vazgeçmeyeceğim de… Bir gülüşünle bin can geldiğini bil ve seninle var olduğumu sakın ha unutma! Bana uzak tek yol sensizlikken, gözlerimden kaçırma gözlerini…

Tek yoksulluğum sensin. Kaybedişim, umudumu yitirişim de… Ama olsun bunlar sevgiyle aşılacak sorunlar. Yani yine senin sevginle, aşkınla… Bak gördün mü? Yine muhtacım sana. Yine “sen” ve hep ”sen”, sadece yüreğime yaşama sevinci veren. Bedenim hiç bu kadar bir başkası olmamıştı. Seni tanımadan önce, hiç inanmazdım aşka. Şimdilerde her “seni seviyorum” deyişte, mutluluktan mutluluğa koşuyorum. Hepsi sayende… Seni seviyorum, en derinlerimden.

Seninle vuruldum. Her kurşunda yüreğime akıttım seni. Aşkı, yaşamayı, mutluluğu hep sen bildim. Bir gün bile ah etmedim, isyanım sözlerimden taşmadı hiç! Kırılmadım, kızmadım ve asla yorulmadım. Çünkü biliyordum, sen vardın hep içimde. O eşi benzeri bulunmayan tarifsizliğinle… Özeldin, güzeldin; ne de olsa yüreğimdeki aşktın!
(sevdiğimdin; sevdikçe, sevmeyi sevdirendin…)

Sevgilim, seninle biraz dertleşmek istiyorum. Biliyor musun, yalnızlık yolculuğunda ilerliyordum. Aşka pek inanmazdım; aslında gerek duymazdım. Mutlu olduğumu sanıyordum/ yanılıyordum! Çünkü seni tanımadan önceki hayatımdan geriye kalan koca bir boşluk olduğunu, senden ayrı kaldığım zamanlarda anladım. Sahi yaşım kaç benim? Sensiz kaç yaşındaydım? Seni hak etmek için bunca yıl beklediği için artık kendimi de seviyorum/ en çok yine seni seviyorum, kendimden de öte… Ve belki her şeyden çok yine seninle yaşıyorum hayatı. Hiç itirazım yok buna. Her şey geçiyormuş, geçmeyen yine sensin. Seni sevdiğim için; tüm aşklara saygı duyuyorum, en derinimden…

—seni sevdim çünkü kendimi buldum; kendimi sevdim çünkü aşkı sende buldum…


( yürek burkulmalarında-ki tozlu yazılar–27 ) —Emre onbey



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Sana Yandım Bir…
Gül Yüzlüm
Aşk-ı Hüznüm
Kim Bilirlerdeyim…
Sevgilim! Gül Yüzlüm…
Sen Zamanı İhanet
Yüzümü Tutuyorum
Gidişin… Yaktı Beni!
…bir Aşk, Bir Sen…
Tam Kelimeler Üzerime Yürüyorlardı Ki; Harfler İntihar Etti

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçimde Biri Ölmüş; Kim Olduğunu Önemsemiyorum...
Elimde Kalemleşen Mızıkama Yağmurlaştım...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düş Yorgunu Âşıklar… [Şiir]
"Sen" Yanım Buruk… [Şiir]
Ey Cennet Sevgilim!.. [Şiir]
Sensizlik Yaşlanır - mı Hiç! [Şiir]
Yokluğundaki Ses [Şiir]
Ne Kadar Saçma Değil mi Mısralar? [Şiir]
Yazar Olacaktım Anne! [Şiir]
... / Kadın (Dı) ! [Şiir]
Kan Damlar Gözlerimden [Şiir]
Ekşi Sözcüklerde Yine "Sen" [Şiir]


emre_onbey kimdir?

basit bir insan olarak iyiye dair ne varsa biraz. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © emre_onbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.