..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > emre_onbey




18 Ocak 2008
Seni Öldürdüm  
emre_onbey
“Şiirler, şair yaratır sevgilim! Tıpkı sevgi gibi…”


:ADHC:





“Seni, seninle öldürdüm… Bir kibrit çöpü kadar aydınlatırken her şeyi, şimdi sadece sus!”

Sokaklarda sayısız hayalini ararken, günbatımı ışıklarıyla kızarırdım. Ağladığımı sanma sevgilim! Yüzüme günbatımı huzmeleri yansıyor, sadece… Seni özlemeye başlayalı çok oldu. İlk buluşmamızdan sonra kaç ay geçti, inan takvimleri eskittim yollarda…
—Gelmeyecek misin?
Yetmedi mi daha bu ayrılığın kamçılı saatleri, canın hiç acımadı mı?
Kendime kalıyorum sevgili! Hayalinden öte bir yerde hüzünlerle kıvrılıyorum, tahta bir bankta… İnan hiç üşümüyorum; korkma ölmem! Daha ne dertler yükleyeceğim heybeme, taşlarla ağırlaştıracağım…

“Seni özlemeye başlayalı çok oldu; takvimlereyse artık sözüm yok!”

—Şimdi!
İçimde bir sen öldürdüm… Hiç kimseye benzemeyen biri; Gecenin rengi kadarsın artık, görünmüyorsun ve tutunmuyorsun. Aslında sen kim bilirlere de pek aldırmıyorsun. Çok mu mutlu olduğunu sanıyorsun… Yanılıyorsun!

( Şu ellerle sana yazıyorum sevgili! Hiç kimseye yazmadığım kadar, hayaline işte! Her şey o kadar küçük ki-kimse suçlu değil; inan hiç kimse benim (aşk) kadar pişman değil!)

Gün olur, hüzünleri ısmarlarım yüreğime… Ne sen olursun ne de sesin varlığına bir işaret. Yoksun, olmayacaksın; zaten hiç sevmedin ki-beni anlayamazsın.

—Hepsi bu kadar mı?
Biliyor musun? İlk defa gözyaşlarım, gözyaşlarıma ağlıyor. Yalan değil! Binlerce damla çaresiz(ce) çırpınıyor işte! Sana “gel” demiyorum, ama “gitmeseydin” içimde öylesine masum kalsaydın… Ne olurdu ki çok mu mutsuz olacaktın sanki.

“Yoksun, gelmeyeceksin-çünkü hiç sevmedin ki…”

—Sen, diyorum… Anla artık gerisini, yüreğimin sensiz gölgesini… Sevgilim! Beklenmedik ayrılıklara alışıktım. Ama bak, bu sefer çok yalnız kaldım. Ölüm bile beni biçimlendiremez artık. Hayaline varlığını sığdırdığım gül yüreklim! Olmuyor işte! Olmuyor…

“Şiirler, şair yaratır sevgilim! Tıpkı sevgi gibi…”

Yolun çiçeklerle bezensin, gül yüreklim!
Yıllar çabuk geçer… Üzülme, unutursun!
Yeminler de harflerden (yetim) kalma değil mi?
Yaz bir kenara “tıpkı aşk gibi” sadece sev işte!

Sen diyorum… Çünkü sen her şeysin, bunu sende biliyorsun, değil mi? Ellerimde kalan bir tek takvim yaprakları; bu saatten sonra ağlamak neye yarar ki… Hayaline varlığını sığdırdığım gül yüreklim! Olmuyor işte! Görüyorsun; ne yapsam seni unutamıyorum.


( yürek burkulmalarında ki tozlu yazılar–12 )
emre onbey



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Sana Yandım Bir…
Gül Yüzlüm
Yüreğimdeki Aşksın
Aşk-ı Hüznüm
Kim Bilirlerdeyim…
Sevgilim! Gül Yüzlüm…
Sen Zamanı İhanet
Yüzümü Tutuyorum
Gidişin… Yaktı Beni!
…bir Aşk, Bir Sen…

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İçimde Biri Ölmüş; Kim Olduğunu Önemsemiyorum...
Elimde Kalemleşen Mızıkama Yağmurlaştım...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düş Yorgunu Âşıklar… [Şiir]
"Sen" Yanım Buruk… [Şiir]
Ey Cennet Sevgilim!.. [Şiir]
Sensizlik Yaşlanır - mı Hiç! [Şiir]
Yokluğundaki Ses [Şiir]
Ne Kadar Saçma Değil mi Mısralar? [Şiir]
Yazar Olacaktım Anne! [Şiir]
... / Kadın (Dı) ! [Şiir]
Kan Damlar Gözlerimden [Şiir]
Ekşi Sözcüklerde Yine "Sen" [Şiir]


emre_onbey kimdir?

basit bir insan olarak iyiye dair ne varsa biraz. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © emre_onbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.