Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Uçak kazası... 57 insanımızı kaybettik. Hepsine Allah'tan rahmet diliyorum. Ölüm kimine karada,kimine suda gelir,onların kaderinde ise havada yakalanmak varmış ölüme. Hani şairimiz diyor ya: Neylersin ölüm herkesin başında. Uyudun uyanamadın olacak. Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında? Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında. Dağlar musalla taşı oldu onlara.Belki uyanıktılar belki tatlı uykularındaydılar. Hepsi ebedi uykularına çekildiler. Mekanları cennet olsun inşallah... Allah, geride kalanlarına sabır ve metanet versin. Acıları kat be kat,biliyoruz. Ateş düştüğü yeri yakar,anlıyoruz. Bize düşen insani görev budur. Onların acılarını paylaşmak. Bir nebze olsun kederlerine ortak olmak. Bunun yanında bazı noktalara dikkat çekmek: Hava ulaşımında öteden beri bazı aksamalar dile getiriliyordu.Bu kaza onları su yüzüne çıkardı. Acilen hava ulaşımını masaya yatırmak gerek. Aksayan yanlarını tespit edip düzeltmek. Bu tür kazaların olmaması için gereken idari,teknik tedbirleri almak. Lütfen hava yollarımızı da karayollarımıza benzetmeyelim. Kara yollarında telef olduğu yeter insanımızın,hava yollarında da telefat başlamasın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |