Edebiyat yaşamın öncüsüdür, onu öykünmez, ona istediği biçimi verir. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Geçmiş güzel günleri hatırlamak,hatırladıklarımızla bazen sevinmek, bazen hüzünlenmek... İlk gazoz içişim, Evimizde ilk yanan ampül, İlk radyomuz, İlk bisikletim, İlk düşüşüm, Şehre ilk gelişim, Lokantaya ilk girişim, Başka yemek bilmediğimden sanırım,yine kuru fasulye yiyişim, İstanbul'a ilk gidiş, .... Hepsi güzeldi,şimdi andıkça sevindiğim,fazlasıyla hüzünlendiğim şeyler. Anmak,hatırlamak istemediğim şeyler de var. Kardeşin kardeşe düşman olduğu o malum günler. 80 öncesi günler... Terörün gençlere el attığı,onları kullandığı günler. Dayak yememe,bir hafta gözlerim mosmor gezmeme rağmen bu pis oyunlara bulaşmama mücadelem. Şimdi öyle bir hava kokluyorum adeta. Üniversiteler karıştırılmak isteniyor. Devamında liseler. Sokaklar... Her yer karıştırılabilir. Ajanlar, Ajan provakatörler, Şiddetten beslenenler her yerde cirit atıyor. Gençler dikkat,sakın oyuna gelmeyin. Size ''yürü'' diyenlere, ''Vur'' diyenlere, ''Arkandayız,korkma'' diyenlere kanmayın. Onlar hep arkadadırlar, Sahne gerisindedirler, Sizi piyon olarak öne süren şahlardır,vezirlerdir onlar. Siz aldanmazsanız onlar sap gibi ortada kalacaklardır,emin olun. N olur bu defa,oyuna gelmeyin. Bizim kuşak gelmişti bu oyuna,bedeli ağır oldu. Siz bedel ödemeyin, Bizlerin hem nostaljisi var anlatılacak, hem de hatırlamak dahi istemediğimiz kötü günlerimiz. İsterim ki sizlerin sadece nostaljisi olsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |