"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
İÇİMDEKİ ÇOCUĞU ÖLDÜRMEYİN! Yukarda gördüğünüz resim İsrail'in Lübnan sınırına yakın bir yerde çekilmiş. Agence France Press bu resmin geçtiğimiz pazartesi günü çekildiğini okuyucularına duyurdu. Resimde görülen İsrailli kız çocukları muhtemelen birazdan Lübnan'a yağdırılacak top mermilerinin üzerine bir mesaj yazıyorlar. İsrail körpecik çocukların beyinlerine öyle bir mesaj yazdırıyor ki çocuk aklının kaldıramayacağı bir mesaj bu. İsrail beyinleri yıkıyor. Siyonizm çocuk beyinlerine bakın nasıl bir dünya tasavvuru nakşediyor. Mermilerin üzerine yazılan mesaj şöyle: "Sevgili Lübnanlı, Filistinli, Arap, Müslüman ve Hristiyan çocuklar,Ölümünüz için sevgilerle." İsrailli çocuklar Bu mesajları çocukların yazdığına inanabiliyor musunuz? Ne kadar çirkin,ne kadar şok edici kare ve yazılar bunlar…. Çocuklar,başka çocukların üzerine yağacak bombaların üzerine ölüm sloganları yazıyor. Kahrolsun başka çocuklar….Yaşasın bizler… Bu ifadeler bir çocuk ruhuna ait olamaz. Fotoğraf kareleri ne söylerse söylesin,yazılar ne yazıyorsa yazsın ben yine de inanmam,inanamam. Bu ifadeler olsa olsa Şaron’un ifadeleridir…. Milosoviç’in,Hitler’in ve benzeri faşist ruhların ifadeleri olabilir,ama çocukların olamaz… O minik eller,kan isteyemez… O minik dudaklar,ölüm dillendiremez… Siz inansanız bile ben inanamam buna… O çocuklar ki kırılan oyuncakları için bile ağlarlar,kırılan kol ve bacaklar için mi sevinç duyacaklar? O çocuklar ki bir hayvanın ölümüne bile günlerce yas tutarlar,dünyanın neresinde olursa olsun arkadaşlarının ölmelerini nasıl isteyebilirler… ANLATAMAZSINIZ BANA,İŞTE BEN KOCAMAN HARFLERLE YAZIYORUM: HAYIR,BİNLERCE DEFA HAYIR,ÇOCUK DEĞİL BUNLAR! Çocuklar öyle değil inanın… Dünyanın bütün çocukları öyle değil… İsrailli çocuklar öyle falan demeyin,onlar da öyle değil… Ben çocukları öyle bilmem… Benim zihnimde kolundaki bileziği çıkarıp depremzede arkadaşlarına seve seve veren bir çocuk var! Benim zihnimde,Afrika’daki kardeşine gerçekte ulaşamayıp da rüyasında ulaşmayı dileyen,bu maksatla yastığının altına pasta koyup aç kardeşine vermek isteyen çocuklar var! Benim yanımda,sağımda solumda bombaların üstüne böyle kanlı-ölümlü mesajlar yazacak bir tek çocuk yok,inanın yok… ……….. Onların körpecik beyinlerini yıkayan beyinsizler var sadece! Beyinsizler var!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |