Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
Sevdiği gençle bir olup ailesini katleden genç kız haberleriyle şok olmayan kalmamıştır sanırım. Annesini,ablasını,babasını… http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4492969.asp?m=1&gid=69 Yine öyle yeni bir olay:Sevgilisi tutmuş,kızı annesini boğmuş. http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4859769.asp?m=1&gid=69&srid=3049&oid=3 Sızlansak mı? Ne günlere kaldık Ya Rabbi mi desek? Dövünsek mi? Akıl alır şeyler degil bu duyduklarımız,yaşadıklarımız. Cinnet geçiren bir topluma dönüştük. Kimse,kimseyi anlamıyor,dinlemiyor… En ufak bir tartışmanın sonu kavga,yaralama ve ölüm. Akıl firar etmiş…. Fikir zaten yoktu… İnsaf…gören var mı? Vicdanlar karanlıkta ara ki bulasın… Aşklar nefretten doğuyor… Sevgi kan döktürüyor… Ayrılık kabullenilemiyor,ya benimsin ya toprağın… Vuslatın anlamı cinsel birleşme olmuş. Aşklara şeytan karışmış anlayacağınız… Okumadan el çekince, Değerlerimizden uzaklaşınca, Maneviyatı silince ajandamızdan, Tartışacak bilgi ve kültürden yoksunsak başka ne bekliyorduk ki.. Zamanı değil mi artık: Aklı geri çağırmanın, Fikri davet etmenin hayatımıza, Vicdanımızla barışmanın zamanı değil mi? Zamanı değil mi artık: Aşklarımızdan şeytanları kovmanın?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |