Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Karanlık bir gece,boş sokaklar,biz korkusuz iki kişi sakin adımlarla geçilen boş caddeler ve… -işte orası gördüm! Sadece adını ve haritadaki yerini bildiğim o yabancı kentin tam otasındaydık,iki kişiydik suskunduk.Otobüs camından uyuma numarasıyla karanlığın gözlerimden geçişini izledim yol boyu ve durmaksızın konuştum kendimle,kavga ettim,ağladım,barıştım… Hayatımın ikinci yarısında ayağımdaydı yaşanacaklar ve biliyordum nereye vurursam oraya koşacaktım onunla beraber. Kocaman ışıklı bir mermer duvarda gördüm adını,yaşanacaklardan habersiz baktık birbirimize ve gülümsedik tanışmıştık o an ve biliyorduk ikimizde, birbirimize kocaman bir yaşam armağan ettiğimizi. Sen kocaman bir bedendin yanımda ve kollarındaydım ben. -işte orası gördüm! Güneşle ilk kez gördük birbirimizin gözlerini,sen hoş geldin dedin, ben gülümsedim sana,mutluydum ilk kez içimin kuşları havalanıyordu, yeni tanıştığım ama yıllardır sıcaklığıyla konuştuğum,uzaklığına kendimi alıştırarak hep beraber yaşadığım o deniz kokan,yosun kokan hayat kokan kentimin göklerine… Sen geçen zamanımın en mavi zamanlarını bana cömertçe sunan kent,biliyorum unutmadık birbirimizin kollarında ağladığımız hüzün akşamlarını. Ve ben unutmadım ayrılık akşamında gitme diye yalvarışlarını,beni bırakmamak için ağlayışlarını.Kentim biz birbirimizi çok sevdik.Şimdi başındayız yine herşeyin, tanışmadığımız zamanlarda,birbirimize gülümsediğimiz o ilk an gibi… Bir gün sesiz çalıp kapını ben geldim diyeceğim ve sen kollarını kocaman özlemlerle sarıp boynuma,kırgınlığını,seni terk edişimi unutarak ‘hoş geldin’ diyeceksin .Ben susacağım ve sadece gülümseyeceğim sana.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNEM SEMERCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |