Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın... |
|
||||||||||
|
uçmak için bekliyorum kanatlarım sukütta.. tutku vadilerinde.. üveyikler gibi dolanmalıyım.... bak……bir gül gibi ağzımda adın.. şimdi rüzgarından azad bu varlığımla.... ……......pespembe semalara boyanmalıyım... yar… bakışlarım kurşuni, bakışlarım har... batıdan doğuya tek adım salınıştayım… bak.. sanrı bulutları……..her biri şah.... bulutlar yürüyor tükenişler üstüne.... bir taarruz bu gerçeğin ta kendisine.... binbir renkle örülmüş canlardan dağılıştayım.....… ve bir düğüm… ………..............binbir oyun içinde seninle ikimiz….. …… nasıl böyle hiç değmedik toprağa? … gözleri… kil ve balçık sürmeli yitiğim.. bir kızıl şahin süzülüşü…..kanatlarıma sinen vurgun yemiş bir ceylana nasıl muhtaçsa.. günbatımında bir vaşak.... yahut bir doğan.. ve aşk huzmesi sözlerin.. rüzgara karşı kanatlarıyla vuran.. ve o göklerle yürüyüşte ben, ................o göklere nasıl sahilim..... biliyorum.. semalarında aşk simsiyah bir çöl.. kavimler göçü gibi …..sürülmüşlüğümdesin bir kanadım kuzey,güney bir diğer duruş... bir bedeviyim serabına durmuş.. …ve görüyorum ellerini.. belki sanrılarım kadar naif..… …...............sanrılarım gibi, aşka tek vuruş.. sıyırdı bu dev kanatlar, varlık eşiğini..… tüm zemheri soluklardan..ve hızlardan... soyutlandı hem tözlerden.... yapış yapış bitişlerle sarmaş dolaş.. cehennem zebanisi sevişlerden... boşluklar doluyor ağır ağır doruğunla.. ...........duymadayım beni zirve zirve seçişini... gözlerime bak.. seni taşırayım nefes nefes ç/ölüme.. şuh sanrılara tuğyanlarım var! .. kimsesiz ellerde …. kuklalarım …..yar... yıllar insanlardan hızlı yürüyor saydam ve kült ve hunhar... bak.. hiç düşmüyorum enginlerinden. .................kanatlarım kurşuni... kanatlarım har… .................kanatlarım kurşuni... kanatlarımda bahar.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © leyla karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |