İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
Balıkesir Bandırma'da arkadaşlarıyla ''çayına'' oynadıkları eşli okeyde yenilen 2 genç arasında hesap ödemesi yüzünden çıkan tartışma cinayetle sonuçlandı. Balıkesir'in Bandırma ilçesinde, kahvehanede arkadaşlarıyla ''çayına'' oynadıkları eşli okeyde yenilen 2 genç arasında hesap ödemesi yüzünden çıkan tartışma cinayetle sonuçlandı. Alınan bilgiye göre, Serkan Ç. (18) ve E.İ.(17), Hal Caddesi'nde bulunan bir kahvehanede arkadaşlarıyla birlikte eşli okey oynadı. Oyunda yenilince masada içilen çayların bedelini ödemek durumunda kalan gençlerden E.İ, iddiaya göre, üzerinde para olmadığını gerekçe göstererek hesabı Serkan Ç'nin ödemesini istedi. Hesabı ödedikten sonra kahvehaneden çıkan Serkan Ç'nin, parasının olmadığına inanmadığını söyleyerek, arkadaşından ödediği paranın yarısını istemesi, E.İ'nin de cebinden 25 kuruş çıkararak ''Bu kadar param var'' demesi üzerine 2 genç tartışmaya başladı. Tartışmanın kavgaya dönüştüğü olayda, Serkan Ç. tarafından bıçaklanan E.İ, kaldırıldığı Bandırma Güven Karahan Devlet Hastanesinde kurtarılamadı. Zanlı, Bandırma İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, 100. Yıl Mahallesi'nde suç aleti bıçakla yakalandı. Soruşturma sürdürülüyor.’ Haberin tamamını aldım. (www.haber7.com) Yazmasam deli olacaktım tarzı bir haber. Hani insan hayatına değer biçilemezdi. Milyarlar trilyonlar yetmezdi insan hayatı için. Gördünüz işte… Ne kadar ucuzlamış bir insanın hayatı. 25 Yeni Kuruşa kadar düşmüş. Trajedidir yaşanan. Gerçek bütün çıplaklığıyla karşımızdadır.Acı gerçek… Sahip olamadığımız gençlik gerçeği… İyi bir eğitim veremediğimiz gençlik… Eğitim verip iş temin edemediğimiz gençlik… Kahve köşelerinden kurtaramadığımız gençlik… 25 kuruşa birbirlerinin hayatını karartan gençlik. Anlayış,fedakarlık,merhamet nedir öğretemediğimiz gençlik… Hepimiz sorumluyuz bundan. Aile… Okul… Çevre,mahalle… Devlet,millet.. Kahveci mahveci… Hepimiz. Başka ülkede örneği var mıdır bilmem,bu olayın. 25 kuruşa bir hayatı,hayattan silmenin? Olayın belki arka planında sadece 25 kuruş yoktur. Küfür köstek vardır. Kışkırtma vardır,tahrik vardır,efelenme vardır. Ne varsa var… Sonuç ne??? 25 kuruş… Kuruş… Uşşşşşşşşşşşş!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |