..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ayşegül Tezcan




26 Ağustos 2007
Hüzzam Özlemeler Gecesi  
Ayşegül Tezcan
Sanadır seslenişim ey yar… Sende hatırına düşür beni… Suskun bir gül gibi yüreğine düşür, sevindir beni… Uyan derin uykularından, uyan… Geceye çevirdiğim ıslak göz bebeklerime bak… Gözlerimden akan yaşlara vurul… Gül sükutundaki dillerimden söyleyemediklerimi duy… Yanıma gel sevgili… Sesini ek yüreğime, ilikle sevda gömleğini tenime… Gerçekler öldürürken beni düşlerime gel…


:AEGF:
“Zaman zaman hüzünlü gecelere açar kirpiklerini gönül gözü…
Varsa yoksa hüzün geceleri
Varsa yoksa gam vurgunu nakaratlar solmuş dudaklarımda…
Hüzzam özlemlerin kucağında
Nihavent aşklara sevdalandım ben…”

     Aklım sende, elim yüreğimde kaldı… İçimdeki hüznü anlatmak istiyorum geceye dökmek içimi… Nasıl anlatsam kelimelere sığmaz ki… Yorgunluğumu, bitkinliğimi, yalnızlığımı unutmak için ne yapmalıyım bilmiyorum…

     Gözlerimi geceye çevirdim yürüyorum… Başım dik, yalnızlığımın yansımasıyla karanlık göz bebeklerim… Gecenin ıssızlığı iliklerime değerken sahile gelmişim… Rüzgarı giymiş gece… Bir avuç meltem… Akşam vakti bir avuç meltem yetmez ki yokluğuna uzattığım saçlarıma… Ellerin lazım saçlarımın dalgalı hüznüne sevgili… Gönül yaralarına gözlerim lazım…

     Ben isimsiz bir sevdalı çiçek yüreğinde… Adını gül yapraklarına yazıyorum her damlası ateş olan gözyaşlarımla… Baş döndürücü hüzün tadında… Hocamdan yadigar udumun tellerine vuruyorum… Duygularım coşuyor sevdayı duyumsuyor, her notada seni düşüyorum bestelerime… Varsa yoksa gam vurgunu nakaratlar solmuş dudaklarımda… Hüzzam nağmelerle özlemleniyor, nihavent aşklara sevdalanıyorum…

     Kırgın da olsam seviyorum, bırak peşi sıra gelsin karanlıklar üzerime… Buruk gülüşlerimle seni sararım inatla gecelere… Bırak Leyla’yı Mecnun’u sevgili, Yusuf’u Züleyha’yı bırak… Öyle sev ki beni, sevdayı arayanlar bizde tanısın, bizi ansın dilden dile sevenler… Hadi ne duruyorsun… Seni senden alan yalan sevgileri unut… Sevdalı ayaklarınla koş bana, tamamlanmış sevgi sözcükleri olsun dilinde… Unut yarım kalmışlıkları… Bir yıldız olsun gözlerin semalarımda, göz kırp bana küskünlüğümü unutayım… Çerçevelerdeki tatlı gülüşlerini vur yüzüme…

Sanadır seslenişim ey yar… Sende hatırına düşür beni… Suskun bir gül gibi yüreğine düşür, sevindir beni… Uyan derin uykularından, uyan… Geceye çevirdiğim ıslak göz bebeklerime bak… Gözlerimden akan yaşlara vurul… Gül sükutundaki dillerimden söyleyemediklerimi duy… Yanıma gel sevgili… Sesini ek yüreğime, ilikle sevda gömleğini tenime… Gerçekler öldürürken beni düşlerime gel… Gelmezsen başıma türlü kötülükler gelir gel, ateşlerini arzularını avazlarını al sevdalı gül mevsimime gel…
Dertli bir sevdalıyım ben derman arayan…
Derdim de sensin, dermanımda sevgili…

23/08/2007

Ayşegül Tezcan



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hüzün Akar Ömrümün Yanaklarından
Bir Düş Bağışla Bana
Terkedilmiş Bir İntihar Yüreğim
Yıldızlara Benzer Gözlerin
Tüm Sualler Yanar Gece Düşlere Kanatlanınca
Eski Bir Kente Gömüyoruz Düşlerimizi
Sustukça Yankılanırsın Semalarımda
Gönlümün Sonbaharı/sevdamın Eylül"ü
Bir Umut Vakası
Sanadır Arz-ı Halim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Geleceğime / Kızıma Mektuplar - 1
Akmayan Gözyaşlarımı Annemin Gözlerinden Sil Baba
Deniz"im / Nefesim / Geleceğim
Geleceğime / Kızıma Mektuplar – 2
Devasız Derdim Nerdesin!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Masal Rengi Ellerinde Geceler [Şiir]
İyi ki Uzaksın Bana [Şiir]
Yüreğinde Ölmek Bile Güzel [Şiir]
Yürek Sancısı [Şiir]
Şiirden Korkma Anne [Şiir]
Ben Sana Hiç Kavuşmadım ki [Şiir]
Dudaklarımda Kaldın [Şiir]
Gözlerimden Akan Güneşle Islan [Şiir]
Şahit Yazdım Geceleri [Şiir]
Bari Sen Anla [Şiir]


Ayşegül Tezcan kimdir?

Umut kıyılarından hayal okyanuslarına kürek çeken deli bir kızın türküleri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan, Cezmi Ersöz


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayşegül Tezcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.