..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Didaktik > Hardal Biber




21 Haziran 2007
Güldemdekiler 2  
Liderle Ülke Turu.

Hardal Biber


Parti Başkanları Faaliyetlerine Hız Verdi.


:BGJB:
Liderle Ülke Turu.


CHP-Light Genelşaşkını Semiz Bakkal, Antalya’nın Keldibi Beldesinde yaptığı konuşmada ‘ÖSYS kaldırağız’ dedi. Kaldırmaya söz verdiği ÖSYS ‘nin yerine ne koyacağını açıklamayan Semiz Bakkal’ın konuşması sırasında yeni kurmaylarından Fırıldak Yaşar’a göz süzmesi siyasi gözlemciler tarafından Fırıldak Yaşar’ın seçimden sonra kurulması mühtemel bir Bakkal Kabinesinde Milli Eğitim Bakanlığına getirileceği şeklinde yorumlandı.

Eski Di.Ey.Pi yeni De. Pi’nin elebaşı Mehmet Ayar, Erkan Dede yatırına Mum dikdi. Adaşı, yoldaşı, kardaşı Çatlı’nın ruhuna fatiha okuyan Ayar nereden aklına düştüyse: ‘Mazotu 1YTL den aşağı indireceğiz.’ dedi. İndirdiği mazot fiyatlarını kimlere bindireceği konusuna açıklama yapmayan Ayar’ın konuşması: ‘Başbakan Ayar Teröre Verdiği Ayar’ sloganlarıyla kesildi.

Youg Party Geosu Cemicümle Uzan, Düzce’deki seçim konuşmasında Mehmet Ayar’a ‘Kopya çekme lan’ diye seslendi. ‘Biz, 1 YTL’ye mazot alana 100 TELSİM kontüru de bedava vereceğiz’ dedi. Fonda duran çalışanları tarafından TELSİM sizleri ömür efendim şeklinde uyarılan Cemicümle Uzan , babadan miras patlak gözlerini güneş altında beklemekten bitap düşmüş kalabalığın üzerinde gezdirdikten sonra beyaz gömleğinin kolunu kıvırdı:
‘Aldığınız parayı hak etsenize, alkışlasanıza lan.’, diye bağırdı.
Alacakları paranın dayanılmaz ağırlığını ceplerinde hisseten topluluk:
‘Telsimler ölmez, Star bölünmez.’, diye bağırırken Cemicümle Uzan
‘Anam avradım olsun’ diyerek konuşmasını sürdürdü...

Sadettin Refah Partisi Genelvekili Hercai Kurutan Konya’nın Kumlukubur ilçesinde düzenlenen açık hava mitinginde son derece sevecen bir portre çizdi. ‘ Elma dersem çık, Armut dersem çıkma.’ Diyerek sözlerine başlayan Hercai Kurutan ‘Ulan Hoca gene nereye tüydün’’ diye konuşmasını sürdürdü.

Em.Haş.Pi. Başbuğu Gevrek Çehreli, Yozgat’ın Boğazlayan ilçesinde halka: ‘Herkes, herşeyi vaadeti. Bana birşey bırakmadılar.Çatlı’yı da Ayar kaptı. Açıkta kaldık anasını satıyım.’ Diyerek dert yandı. ‘ Bizi bu sefer iktidara getirirseniz Apoyu kesin asarız.’dedi.

Düzeyli beraberlikleriyle kamuoyunun taktirini kazanan Bi.Ti.Pi.’nin mahpussever Oymakbaşı, yavrukurt Muflis Kazıcıoğlu, Susurluk yakınlarında parti yandaşları tarafından deve kesilerek karşılandı. Kazıcıoğlu yaptığı konuşmada, ‘Bizi iktidara getirin, gerisini merak etmeyin. Drink, trik, trik nasıl becerdik.’ Dedi.

De.De.Te. Kurmayları polar eriğikler, Apolar geyiklerle süsledikleri seçim konuşmalarını köy kahvelerinde sürdürdüler.

Yeni açılan Genel Merkez binasında düzenlenen defileyle iktidar partisi milletvekili adayları Genelherbirşeyleri Şuayip Kelsoğan’a tanıtıldı. Milletvekili adayları İtalyan stilinin inceliklerini yansıtan kıyafetleriyle göz doldururken finalde hep birlikte seslenirdikleri ‘Şuayip Baba’nın Bir Çiftliği Var’ şarkısıyla Şuayip Kelsoğan’ın taktirine mashar oldular.

Ülke semalarında Binbir Gece dizisi jeneriğine taş çıkartır halli turlayan Askeri Helikopter Marmaris sahilinde bir malikanenin bahçesini yalayarak geçti.
Yaşlı adam, helikopterin rüzğarıyla havalanan beyaz, kenarları siperlikli şapkasını son anda zorlukla tuttu. Biri emekli, diğeri mesleğinin zirvesinde iki meslektaş yaz akşamı sohpetine dalmışlardı. Her ikisinin de yabancılara henüz satılmış bir bankanın hisse senetleriyle ceplerini şişirmenin esrikliği ile başları dönüyordu. Genç olanı, hafifçe öne eğik duruşu dışında oldukça sağlıklı ve dinç görünüyordu. Karşılıklı oturdukları revandanın ucundaki sovelyenin üstünde takvim yapraklarındaki resimlerden özenle kopye edilmiş henüz tamamlanmış bir tablo duruyordu.
Yaşlı olanı: ‘E.. nerde kalmıştık’ diyerek söze daldı:
- Netek’im kaç yıl geçti ağız tadıyla harbi bir darbe yapamadık. İnsan özlüyor yahu.
Yaşlı adamın, yüzünün benekli teninde geçmişte kalan şaşalı günlerin izi, çipil gözlerinde o günlere duyulan özlemin hüznü vardı.

TEBRİZ





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Karşılıksız Aşk
Şehir, Dağ ve Çocuk…
Bankamı Boynuzladılar
Bu Şehir
Obur Öküzler
Türk Nikahlı Kuvvetleri Yönetime Elkoydu.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevme Organı [Deneme]
Savaşın Gerçek Tadı [Deneme]
Köşeli Karpuz [Deneme]
Geç Kalmış Bir Bayram İlanı [Deneme]
80'ler Okan Bayülgen Hakkı Devrim ve Ötekiler [Eleştiri]
Güldemdekiler 1 [Eleştiri]
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra [Eleştiri]
Aziz Nesin Vakfina Yapılan Saldırılar İlk Değil [Eleştiri]
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra [Eleştiri]
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra [Eleştiri]


Hardal Biber kimdir?

Ferrari'si Olmadan Bilge Olmaya Soyunan Taksi Şöförü.

Etkilendiği Yazarlar:
Voltaire, V.Hugo, K.Marks, Netekim Kenan


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hardal Biber, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.