..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Popüler Kültür > Hardal Biber




30 Haziran 2006
Güldemdekiler 1  
Güncel gazete haberlerinden seçkiler.

Hardal Biber


A.H.B.Ajansından Seçme Haberler. Ertuğrul Lökdöt Toplu Yazıları. Kılcal Kulunç'un Gülüşü Tescil Edildi. Aziz Yıldıyım'dan Şok Açıklama. Kaşar Evren'den Çok Özel Bir Açılış Töreni. Süleyman Geğiren Hortladı.


:CCIB:
Ertuğrul Lökdöt Toplu Yazılarından Oluşan Bir Seçkiyi
Basın Dünyasına Tanıttı.

Ertuğrul Lökdöt, köşe yazılarından oluşturduğu bir seçkiyi sponsor firmanın reklâm cıngılları eşliğinde basın ve fikir dünyasına tanıttı.
Basın dünyamızın çok amaçlı kullanıma uygun, ilk ve tek basılı materyali olma özelliğini de taşıyan, toplu yazılarını yazar: ‘Yumuşak Doku, Silmeden Oku’ isimli 12 ciltlik kitapta toplamış.
Basın mensuplarının, yazıları hakkındaki fikirlerini rahatça dile getirebilmelerini sağlamak için yazar, tanıtım yeri olarak, su sesinin hiç dinmediği; fayanslarının serinliği yüzleri yalayan bir ortamı seçmiş.
Toplantı sonunda katılımcılara yazarın ‘12 Al, 8 Öde’ ambalajlarda toplanmış, rulolar halinde toplu yazıları ücretsiz dağıtıldı.

Kılcal Kulunç'un Gülüşü Tescil Edildi.

Sapına kadar yazar kırkından sonra azarlarımızdan Kılcal Kulunç’un insanüstü çaba göstererek çıkardığı ‘breh- breh’, ’ekii- ekki’, ’kehi- keh’ seslerinin hiç bir baskı ve tehdit altında kalmadan özgür iradesi ile çıkan gülme sesleri olduğu bağımsız kaynaklarca doğrulandı.
Kılcal Kuluç’ un, ısrarlı ve takipçi yazıları sonucunda U.S.İ.T.E (Uluslararası Sıktırıktan İşler Tescil Enstitüsü.) bu sesleri gülme sesleri olarak tescil etti.


Aziz Yıldıyım'dan Şok Açıklama.

Bir zamanlar yaptığı basın toplantısında sorulan bir soru üzerine: ‘Konyaspor kalesine giyen topa vuyan el, ne Tanyının ne de Anenka’yın eliydi, benim cüzdan cebime giden elimdi’ şeklinde açıklaması ile futbol dünyasına bir top gibi düşen Aziz Yıydıyım, kısa süren sessizlik dönemini bozdu.
İstifası ardından yeniden başkan adayı olma hakkını kazandığı Feneybahçe kongresinde Aziz Yıydıyım: ‘Ligin son altı haftasında hey tüylü şike hakkımı gaşp eden Fedeyesyon yöneticileyinden hesap soyuymalı’ dedi.

Kongre bando eşliğinde söylenen:
‘Yıldıyımlar yayatan
biy ıykın ayvadıyız’
marşıyla noktalandı.

Kaşar Evren'den Çok Özel Bir Açılış Töreni...

Em. Gen. Siy.(Emmeli Germeli Siyasi.) Eski Cumhura basanlarımızdan Kaşar Evren, az sayıda basın mensubunun katılımıyla evinin yatak odasında sade bir törenle tarihi bir açılış gerçekleştirdi.
Açılış sırasında yaptığı kısa konuşmada medya mensuplarına çatan Kaşar Evren:
‘Bakıyorum da medya dünyamız bu açılışa yeterli ehemmiyeti vermemiş. Basın bayramlarında ellerini öpmek için sıraya girdikleri, Şehir-i Muharrirlerin elimi öptüğü günleri unutmuş gibiler. Gün gelir ben onlara bu günleri hatırlarım.’ dedikten sonra bando eşliğinde pijamasının önünü açıp:

‘Ordu Millet el ele
Hep birlikte kenefe ‘diyerek,
yatağının altından çıkardığı plastik ördeğinin açılışını yaptı.


Süleyman Geğiren Hortladı.

Süleyman Geğiren, uzun bir aradan sonra gün ışığına çıktı.
Genç Takış programına konuk olan S.D Erciyaş Üniversitesinden gençlerin sorularını kafaladı. Sorulan sorulara kafadan dalan eski her bir şeyimiz, aile albümündeki hortumcuları ‘Demokrasilerde herkes kendi kişisel hortumundan sorumludur. Bana ne yeğenim hortumundan, benim hortumum bana yetiyor. Devlet devletliğini yapmalı ortada hortumlanacak mal bırakmamalı’, dedi.
İşine gelmeyen soruları tercüme etmesi için sunucunun önüne atan Süleyman Geğiren, yeniden Cumhurbaşkanı olmayı düşünüyor musunuz şeklinde yönetilen bir soruyu:' Elbette düşümü(nü)yorum. Kendim için bir şey istiyorsam namerdim; maksat Nazmiye Hanım, yeniden First Leydi olsun', diye yanıtladı.


A.H.B.A (Anadolu Hardal Biber Ajansından alınan bu haberler kaynak gösterilmeden izinsiz yayınlana bilir.)






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
80'ler Okan Bayülgen Hakkı Devrim ve Ötekiler
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra
Aziz Nesin Vakfina Yapılan Saldırılar İlk Değil
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra
Güncelliği Güncellenmiş Bir Yazı
C. C'nin Vatandaşa Hitabesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Karşılıksız Aşk [Öykü]
Şehir, Dağ ve Çocuk… [Öykü]
Bankamı Boynuzladılar [Öykü]
Bu Şehir [Öykü]
Obur Öküzler [Öykü]
Güldemdekiler 2 [Öykü]
Türk Nikahlı Kuvvetleri Yönetime Elkoydu. [Öykü]
Sevme Organı [Deneme]
Savaşın Gerçek Tadı [Deneme]
Köşeli Karpuz [Deneme]


Hardal Biber kimdir?

Ferrari'si Olmadan Bilge Olmaya Soyunan Taksi Şöförü.

Etkilendiği Yazarlar:
Voltaire, V.Hugo, K.Marks, Netekim Kenan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hardal Biber, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.