..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > Hardal Biber




1 Haziran 2007
Türk Nikahlı Kuvvetleri Yönetime Elkoydu.  
Ortası kir iziyle hasarlı donlarımız mı yıktı mutlu yuvamızı?

Hardal Biber


Bitmek mi, zor gitmek mi?


:BCGA:
Ortası kir iziyle hasarlı donlarımız mı yıktı mutlu yuvamızı? Yoksa yatak odamızın, banyomuzla ortak içine edilesi klozetimizi dayadığımız duvarları mı tek kusurlu?

Diş fırçalarımızın Türkan Şoray kirpiği halli kılları mı yaptı bize bu kıllığı?

Kılları yamultan yaşam koşulları bize iltimas geçemez miydi?

Kıvrımlarını yaz esintisine tutulmuş bir tülbent gibi okşarayarak geçen bu sorularla haşır neşirdi beyni.

Az önce okuyup, büzüştürüp attığı onun veda mektubuna ‘yataklık eden’ çift kişilik yatağın karşısındaki makyaj masasının aynasının etrafına asılı ‘oğluşunun’ çizdiği resimleri birer birer söktü. Masanın üstündeki göz kalemini aldı. Resimlerin arkasına yanıtı verilmedik soruları teker teker yazdı.

Hic de böyle bir alışkanlığı yokken elinin üstünü elbise dolabının arkasını kaplayan çıplak suntaya sürterek yatak odasının ışığını kapattı. Koridorun loş ışığına doğru yürüdü.

Anlamsızca buzdolabının kapağını açtı. Mutfağın soğuk döşemesini buzdolabının tencere duldasına sinmiş ışığı aydınlattı .

Buzdolabınının kapağını kapattı. Mutfağın ışığını açtı.

Ekmek kutusunun üstündeki kültablasının içinde kabuğuna çekilmiş duran yapışkan bantı aldı.

Türk Nikahlı Kuvvetlerinın ilk bildirgesini buzdolabının üstüne yapıştırdı: Evlilik aşkı öldürür mü?

İkincisini, daire kapısının üstüne astı : Mutlu evlilik vardı da biz mi bulamadık?

Asansör kabininin ilintilli salınımları kulaklarındaki uğultuyu bastırırdı. Kabinin kenarı kırık aynasında ‘oğluşunun’ pastel renklerle bezeli, dalları meyve yüklü ağacını görür gibi oldu.

Asansörden çıktığında kenarı kırık aynada kimin ne anlama geldiğini anlamadığı şu dize vardı: Esin perisinin aklına kim düşürdü bu fesat düşünceleri?

Apartmanın çöp konteynirlerinin yanına park ettiği arabasını çalıştırdı. Gölgeliğin arkasındaki aynada gözlerinın kenarına titrek çizikler attı ucu kırık göz kalemiyle.

Arabanın farı gri çöp konteynirinin üstündeki yazıyı aydınlatıyordu: Hangi kokumuzda keşfettik kokuşmuşluğumuzu?


TEBRİZ 2007

.Eleştiriler & Yorumlar

:: (:
Gönderen: Bukk Black / Zonguldak/Türkiye
13 Haziran 2007
Süpper olmuş ya(!)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Karşılıksız Aşk
Şehir, Dağ ve Çocuk…
Bankamı Boynuzladılar
Bu Şehir
Obur Öküzler
Güldemdekiler 2

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevme Organı [Deneme]
Savaşın Gerçek Tadı [Deneme]
Köşeli Karpuz [Deneme]
Geç Kalmış Bir Bayram İlanı [Deneme]
80'ler Okan Bayülgen Hakkı Devrim ve Ötekiler [Eleştiri]
Güldemdekiler 1 [Eleştiri]
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra [Eleştiri]
Aziz Nesin Vakfina Yapılan Saldırılar İlk Değil [Eleştiri]
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra [Eleştiri]
28 Yıl Önce 28 Yıl Sonra [Eleştiri]


Hardal Biber kimdir?

Ferrari'si Olmadan Bilge Olmaya Soyunan Taksi Şöförü.

Etkilendiği Yazarlar:
Voltaire, V.Hugo, K.Marks, Netekim Kenan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hardal Biber, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.