..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > gizem




14 Haziran 2007
Ayrılık Şarkısı  
gizem
insan bazı şeyleri öncen hissediyor sanki. yoksa bu şarkı mutlu günlerimdeyken de canımı böylesine yakamazdı…


:BADF:
İnsan bazı şeyleri öncen hissediyor sanki. Yoksa bu şarkı mutlu günlerimdeyken de canımı böylesine yakamazdı…

İstiklal’ de yürüyordum. Yağmur yağıyordu. Ben istiklal de yürürken yağmur yağıyordu. Geride bırakmıştım sevgiliyi. Nasıl kalbime saplanıyordu ayrılık. Her zamanki sahne; binip giden o olmuştu taksiye. Köhne bir büfeye girip ‘davidoff’ istedim bir paket. Yok yok iki paket olsun dedim. Mor bir çakmak aldım bir de. O günün anısına. Camları mor olan güneş gözlüğümü çıkaramıyordum gözümden. Ağladığım belli olmasın istiyordum. İşin özünde sigara aldığım büfecinin ‘sizi üzmüşler galiba hanfendi?’ cümlesini kurmasına kadar ağladığımın fark edildiğini de düşünmemiştim. Uzattığım yirmiliğin üstünü beklemeden, bekleyemeden dışarı attım kendimi. Yavaş esmeyen rüzgar damlaların yüzüme daha sert çarpmasına neden oluyordu. Sigaramı yakmaya çalışıyordum, rüzgar izin vermiyordu. Hayli uğraştıktan sonra çekebildim ilk nefesi. Tad vermedi, almadı içimdeki burukluğu. Nereye gittiğimi bilmek istemiyordum. Zaten kızmıştım da kendime. Nasıl bu kadar umut bağlamıştım bu alt tarafı kağıda sarılmış olan tütüne acılarımı dindireceğine dair. Nedense hep bunalımlı anlarımda yaptığım bir şeyi daha yapacaktım. İstiklalde yürürken hep o en güzel şarkıların çaldığı aralıkta müzik satmaya çalışan ‘erdal abi’ nin yanına uğradım. ‘beyoğlu-taksim- diye bir cd den İspanyol aksanıyla söylenmiş İngilizce şarkılar dinletti bana. Gülümsetti içimi. Ayrıldım yanından.

Dönmek istemiyordum kaldığım yere. Taksimin kalabalığı sanki hafifletiyordu acımı. Gözümü meşgul eden insan ordusu kalbimi dinlememe de engel oluyor gibiydi. Yapacak bir şeyler olmalıydı. Ara sokaklardan birine saptım, yürüdüm bir hayli. İlk başta kafamda beliren sinemaya gitme fikri yok olmuştu. O’nun elini tutamadan film izleme fikrine alıştıramazdım ilk andan kendimi.

Saat iyice ilerlemişti ve ben neyle oyalanacağımı kestiremiyordum. Hayal kahvesi ‘ ne doğru yürümeye başladım. Belki de o gece için en uygun yer orası olacaktı. Kapıdaki afişi görünce heyecan duydum birden. O keskin şarkının, o yalnızlıktan korkmadığını bağıran şarkının, ‘ yağmur’ şarkısının sahibini dinleyecekitm. O anda Tanrının gerçekten kimseye kaldıramayacağından daha fazla yük vermeyeceğine inandım. Hatta en kötü anımda bile mutlu olabilmem için minicik sürprizler hazırladığına.

Konsere 10 dakika kalmıştı. Alelacele içeri girdim kapıdan biletimi alıp. Sahnenin en önünde bir yer buldum kendime. Sadelikle olgunluğun birleşimi bir kurşun asker çıkmıştı sahneye. İnce sesten başladı şarkılarını söylemeye…





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ansızlığın Vedası

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güneş Adam'ın Armağanı
Koridor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Depresyon Çocuklar [Şiir]
Kırmızı Rugan Ayakkabılar [Deneme]
Kış... [Deneme]
Ben Hiç Olamayacağım [Deneme]
Aşk Odası [Deneme]
Olmalıydık [Deneme]


gizem kimdir?

herşeyin suyunu çıkarıp en uçlarda dolaşan bi insansan ve yine doz aşan uçarılıklarla, paranoyalarla, alınganlık ve çekimserlikle büyütüyorsan kendini; nasıl biri olabilrsin ki. . . böylesin işte. . . busun sen. . yada ben. . .

Etkilendiği Yazarlar:
K. İskender okuyprum bu aralar bolca.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gizem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.