..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Soyut > gizem




17 Şubat 2007
Koridor  
gizem
öyle boşlukta hissediyordum ki kendimi. bişeylerle doldurulmalıydı ya da boşluk beni boğmalıydı...


:AIAE:
İçimdeki boşluk ne olacak? Öyle huzursuz edici ki… Boğazımdan mideme kadar inen bir sancı saplanıyor. Şakaklarımı tutuyorum. Öyle kuvvetli biri bastırıyor ki omuzlarımdan ayaklarım sanki yerin altına giriyor. Ve ben hiç kımıldayamayacağım, çakılıp kalıyorum işte oracığa. Bağırmak geliyor içimden, birilerini çağırmak, bir imdat çağrısında bulunmak istiyorum. Omuzlarıma abanan şey bu kez de ağzımı kapatmaya çalışıyor ve başarıyor da. Sesimi bile çıkartamıyorum. Ensemden sırtıma doğru bir ter damlacığının kayıp gittiğini duyumsuyorum. Hıçkırarak ağlamak istiyorum, duysun istiyorum birileri beni. Aniden üstümdeki yük bir şeylere yenilir gibi oluyor nedense. Yavaşça elini eteğini çekiyor bedenimden. Hissettiğim acı azalıyor, rahatlamış görünüyorum ama hala hiçbir yere kımıldayamıyorum. Etrafıma göz gezdiriyorum şöyle bir. Geniş ve büyük bir koridorun ortasında duruyorum sanki. Çığlık atıyorum; sesim duvarlara çarpıp yine bana geri dönüyor. Uzakta çok uzakta, upuzun koridorumun sonunda bi kaç insan var gibi geliyor. Gözlerimi kısıp hafifçe iyice odaklanmaya çalışıyorum. Evet, orada birileri var bundan eminim. Bir kadın ve bir adam yürüyorlar. Ortalarında bir çocuk var. İkisi de çocuğun ellerinden tutmuşlar. Adam bir de valiz taşıyor elinde. Kim bilir nereden geldiler de nereye gidiyorlar? Kadını arkadan anneme benzetiyorum hafiften. Açık kumral saçlarını ensesinde topuz yapmış anneminkine benzer. Hayal kuruyorum diye düşünüyorum. Seçemiyorum bile doğru düzgün nasıl benzetebilirim ki birilerine. Sonra bembeyaz saçlı, zorlukla yürüyen yaşlı bir teyzenin bana yaklaştığını görüyorum. Mutlu oluyorum birden. Ben de yaklaşmak istiyorum kadına. Belki yardımcı olmak… Çantasını taşımasına yardım etmek istiyorum. Belki diyorum o da bana yardımcı olur böylece. Nerede olduğumu, ne yapabileceğimi söyler. Kadına doğru belli belirsiz el sallıyorum. Ama o beni görmüyor sanki. Kadına doğru bir adım atmak için davranıyorum, tamamen unutmuşum ayaklarımın yerin altında olduğunu. Yapamıyorum. ‘Pardon, bakar mısınız?’ diye sesleniyorum. Sesim de bir tuhaf çıkıyor nedense. Bana ait bir ses gibi değil sanki ben de uzaktan duyuyorum sesimi. Ama umudum sönüyor birden. Çünkü kadın benim orada olduğumu fark etmiyor bile. Sükûnetini ve yavaşlığını bozmadan yolunda ilerlemeye devam ediyor. Kafamı çevirip arkaya bakıyorum arkaya. Bir sürü insan var arkada ama hepsi de koridorun benim arkamda kalan sonuna doğru ilerliyor. İyi de bu insanlar benim yanımdan geçmeden nasıl oraya ulaştılar diye düşünüyorum. Hiçbir anlam veremiyorum. Sanırım kimse benim orada olduğumu fark etmiyor. Kimse beni görmüyor. Kimse beni duymuyor. Ne olacağım peki ben? Hep burada böyle mi kalacağım. Gözlerimden yaşlar boşanıyor. Garip, inceden bir tebessüm doğuyor içimde. En azından ağlayabiliyorum diyorum. Daha kuvvetli, daha yakıcı ağlamak istiyorum. Nasıl olsa kimse bilincinde değil benim orada olduğumun. Daha yüksek sesle, daha çok ağlıyorum. Gözlerimde yaş kalmasın istiyorum hiç. Hiç yaş kalmasın ki bir daha ağlayayamayayım. Yavaş yavaş kaybetmeye başlıyorum kendimi. Omzumdaki yük geri geliyor usul usul. Bir de uyku bastırıyor ki. Ağlamaya da devam ediyorum tabi. Ağlıyorum. Uyku bastırıyor. Omzumdaki yük… Ağlıyorum. Uyku bastırıyor. Omzumdaki yük… Ağlıyorum. Uyku bastırıyor. Omzumdaki yük… Dizlerimin kıvrıldığını hissediyorum. Oracığa yığılıp kalıyorum. Ya öldüm ya da uykuya dalıyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güneş Adam'ın Armağanı
Ansızlığın Vedası
Ayrılık Şarkısı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Depresyon Çocuklar [Şiir]
Kırmızı Rugan Ayakkabılar [Deneme]
Kış... [Deneme]
Ben Hiç Olamayacağım [Deneme]
Aşk Odası [Deneme]
Olmalıydık [Deneme]


gizem kimdir?

herşeyin suyunu çıkarıp en uçlarda dolaşan bi insansan ve yine doz aşan uçarılıklarla, paranoyalarla, alınganlık ve çekimserlikle büyütüyorsan kendini; nasıl biri olabilrsin ki. . . böylesin işte. . . busun sen. . yada ben. . .

Etkilendiği Yazarlar:
K. İskender okuyprum bu aralar bolca.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gizem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.