"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Zamanın kıyısında durmuşum önümde, yorgun ve aç bir akbabanın gözleri gibi koskoca şehir, arsız ve umarsız bir yosmanın adımları gibi zaman. Hiçbir vasfı, rengi, sesi ve gayesi kalmamış insanlar, yorulmusum. ” Gecem saçları ağarmış bir mavi kuş” Geliyor mu gece ne? o yavru tavşan ürkekliğinde, şu pencereme değip geçen rüzgar bilmem hangi kederleri maviledi, bilmem hangi yolcuğu getirdi topukları çatlamış ayaklarımıza, bilmem hangi meydanlardan hangi hain ve hakir ezgileri getirdi daralan yüreğime? Bir göz değidi bin göz değmiş gibi düşlerime. Bilmem hangi sokaklarda, hangi tenhalarda hangi gözler sicim sicim yaşlar akıttı? Ağladı ağladı, ağlattı. “Gündüzüm anıları yitik bir yeşil rüzgâr ” El verir mi rüzgâr, gözlerimde bir yabancı, ellerimde gurbet. mevsim bahar oysa bu yaprakların düşmesi neye alamet?. Ellerimin üşümesi, insanların sürü sürü üzerime yürümesi, yüzlerine kondurduğu tebessümlerin bir kabus gibi gözlerime düşmesi neye alamet? Tüm bedenimi istila eden bu iğreti sevinç neye alamet, gözlerime çökmüş bu hüzün neye? Bir tebessümü bile esirgeyip nasırlı ve nasipsiz yüreklere yelken açıp mesud ve bahtiyar yürümek neye alamet? Şimdi hayat sağır, sesini yitirecek diye korkuyorum sokakların, bağır bağır bağır! Uykusuzluk, kaybolmuşluk, huzursuzluk….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Muhittin Ulupınar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |