Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Şimdilik her şey yolunda. Doktorumu dinliyorum. Her gece umutsuzluk ve karanlık içinde yatıyorum. Kabuslarla kan ter içinde uyanıyorum. Yanımda bir yabancı uyuyor; sırtı dönük, yüreği kapalı. Tamam, diyorum. O da bana yardım ediyor. Ben de ona sırtımı dönüyorum. Boşluğa bakıyorum, bazen dalıp ışık damlaları arıyorum. Oysa ne zaman bir damlayla karşılaşsam sancım başlıyor. Hemen doktorumu arıyorum. “Çabuk ışıktan uzaklaş.” diyor. Telefonu kapatıp karanlığa sarınıyorum. Sabahları uyanıyorum. Aslında, uyanmak dememeli, sadece bedenimin görme organını açıyorum. Gidip yüzümü yıkıyorum ama suyu hissetmiyorum. Kahvaltıda kızgınlığı içip sabırsızlığı katık ediyorum. Giyiniyorum; hazırlanıp işe gidiyorum. Dört duvar arasında işlerimi yapıp günün sonunda eve dönüyorum. Bazen iş yerinde sancım oluyor, büyük bir sıkıntıyla hemen oturuyorum. Düşünüyorum: Evet, bugün gülücükler aldım, sıcak dokunuşlar hissettim, bundan olmalı. Doktorumun önerileri geliyor aklıma, hemen sahte gülüşlere sığınıyorum. Evde öyle bir sorunum yok çok şükür. Binde bir sevgi hissini saymazsak tabii. O da yalnızlığımı düşüremez ki. Oh, diyorum. Düşük tehlikesi yok. Bebeğim doğunca kendimi ona adayacağım. Zaten hamileliğimin ilk anından başladı bu; kendimi bırakıp hayatımı ona sundum. Küçücük yalnızlığım gittikçe büyürken ben azalıyorum. Nihayet yalnızlık olacağım. Belki bir zamanlar beni parçalayıp giden büyük yalnızlıkla kavuşacağım. Sonu mu; başarılı bir YALNIZ SON.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dervişe Güneyyeli Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |