..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Erkan Kelleci




23 Mart 2007
Bitti  
Erkan Kelleci
Git demesi gerekirken insanın, neredeyse gitme diye yalvaracak olması ne garip, bana gittiğini söyleyen gecenin yalancı olduğunu, gitti artık(!) diyen dostlarımın birer düşman olduğunu düşünmek ne garip. Sana sarılmadan uyuduğum gecelerin ömrümden sayılmadığını düşünmek ne garip. Aldığım nefeslerin içinde oksijen değil, sensiz geçen her dakika içini yüreğime lanet depoladığımı görmek ne garip…


:AIDB:
“İşte buraya kadarmış!..” denilen bir aşktı bizimki. Sadakatsiz gözlerin altlarında oluşan morluklar gibi, bir sabah uyandığımızda aniden bitiverdi…Uğraşmak, bedeninin yarısı kötürüm olmuş bir aşkı kurtarmak içi yetersizdi, işte buraya kadarmış denildi ve bitti…
Umulmadık anlarda karşımıza çıkmaz mı gökkuşağı, ummadığımız anda avuçlarımızdan akıp gitmez mi hayat? Önüne geçemediğimiz, bahanesi de akacak kan damarda durmaz dediğimiz, bir dizi hayal kırıklığı yaşamaz mıyız her birimiz? Aşık olup, her şeyimizi onun yoluna harcadığımızda, en sona yalnız kalan yine biz değil miyiz?..
Gözleri vardı aklımda. Çaresiz bakan, yardım et bana diye bağırmadan, sadece karşımda duran bir çift göz.anlamlarını tek dokunuşla anlayabildiğim bakışlar, umutlarımı bağladığım sonsuz denizler değil miydi? Siluetindeki yorgunluk, hayatın omuzlarına verdiği yüklerin hafifliği miydi? Zaman hancı biz yolcuda, o zamanı dilediğimiz gibi geçirmek bizim elimizde değil miydi?..
Suskundu yine, sıkı sıkı tutarken ellerimi, gözlerini kaçırmaya çalışıyor gibiydi sanki. Bakmamı istemiyordu içlerinde boğulduğum o derin maviliklere o gece. Sadece susuyordu, bitmesini istercesine. Çık git demek istiyordum oysa ki, çık git ruhumdan diye yeri göğü inletmek geliyordu içimden, beni sensiz seninle yaşamaya mahkum et ve git demek geliyordu. Çabalıyordum, kelimelerin azizliğine uğruyordum her keresinde, dilimden bir türlü dökülemiyordu: “Çık git!” demek, çünkü osuz yaşamak gerçekten ölmek demek…
Git demesi gerekirken insanın, neredeyse gitme diye yalvaracak olması ne garip, bana gittiğini söyleyen gecenin yalancı olduğunu, gitti artık(!) diyen dostlarımın birer düşman olduğunu düşünmek ne garip. Sana sarılmadan uyuduğum gecelerin ömrümden sayılmadığını düşünmek ne garip. Aldığım nefeslerin içinde oksijen değil, sensiz geçen her dakika içini yüreğime lanet depoladığımı görmek ne garip…
Yazık oldu diye düşünüyorum. Yazık oldu sevgimize. Bir hiç sayıp, bir hiç gibi harcadık. Ardından gelebilecekleri unutup, silip attık. Yangınlar var içimde şimdi, mevsimlerdir yanan, sönmesi mümkün değil artık. Daha kaç ten, daha kaç koku görürüm bilemiyorum. Hep beklediğim, hep istediğim, ömürümü yoluna heba ettiğim gitti, “İşte buraya kadarmış!..” denildi ve her şey bitti…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mektup
Uzaksın...
Gitmek İstiyorsan Canımın Yarısını Yanında Götürmeye Razı Ol!
Affet...
... ve Aşk Öldü...
Hep Seni Seveceğim...
Çilekeş...
Benim Olmasan da Olur!
Aşkın Düşüşü
Elimden Kaçan Kuş

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnadına
Bas Gaza!
Gitmek!
Anlamı Yok!
Yalnızlığıma Ağlıyorum...
Bilmiyorum
Kaçan Ömürler
Kayıplıktan Kuş Olup Uçmaya
Yaşıyorum
Bilemem Ki!


Erkan Kelleci kimdir?

yazmayı çok seviyorum ve bundan hiç bir zaman vazgeçmeyeceğim!

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Erkan Kelleci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.