Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Unutmadan gidilmez yazıyor aşk kitabının ilk sayfasında sanki, sanki unutmak çareymiş gibi.Unutmak sonun başlangıcı değilmiş gibi… Bitmek tükenmek bilmeyen bir hırs var içimde, sevme çabası ya da kalp çağrısı değil, sadece başarabilme isteği.Sonsuzluktan kurtulup, karanlıkları hiç çıkamayacakları bir yere gömüp, anılarımla beraber geçirilebilecek mutlu bir ömür için bu çaba; yarınların anlamını bulup, bir arkeolog gibi bulduğum definenin değerini herkeslerden iyi bilip sahiplenme çabası bu. Bilinmezlik bir kurt misali kemirdiğinde içimi, düşünmek ve arzu etmek ruhun tek ilacıdır derim; yaşayabilmek ise bu ilacın meyvesi, ama düşünemezsen de işte oda bu işin zehri. Çığlıkların korkuttuğu, zavallı yüreğim de bir umut ışığı belirmesini bekliyorum; bu bekleyiş bekledikçe uzuyor sancı dolu geceler de ve uzadıkça zorlaşıyor, zorlaştıkça yaşanmaz oluyor. Karamsar bir ruh halinden kurtulmam gerektiğini söylüyor etrafımdaki dostlarım, beni yaşama bağlayan yanlarım, kurtulmak istiyorum ama yüreğim gidiyor benden, baharı beklerken güneşin yüzüne hasret kalıyorum, uykular uyumuyor, şimşekler susmuyor, yapamıyorum… Ama bir gün o beklenen “bir gün”ün geleceğini biliyorum, ilacımı alıyorum bu defa zehrimi değil, umut ediyorum ve yaşamaya çalışıyorum ve sonunda yiyeceğim meyveleri düşleyerek mutlu olabilecek bir yan bulabiliyorum.Artık karanlıklar istila edemiyor küçük bir ülke gibi kalbimi ve hayatın anlamı dahil bilmediğim bir şey kalmıyor, ödül ve sonuç ise koskoca, sevgi ve mutluluk dolu bir yürek oluyor. Galiba ben şu an düşünüyor, meyve yiyor ve yaşıyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Erkan Kelleci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |