..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özgürlük sevdası insanın başkalarına duyduğu sevgidir; güç sevdası insanın kendine duyduğu sevgidir. -Hazlitt
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Erkan Kelleci




26 Nisan 2005
Mektup  
Erkan Kelleci
Özlemek nedir diye düşündüğümde hep sen geliyorsun aklıma; özlemenin yitirmek olduğunu işte o zaman anlıyorum.


:BDJD:
Uzun zaman oldu mektup yazmayalı! En son sana yazmıştım, yine sana yazıyorum, pek fazla şey değişmedi senin anlayacağın…
Özlemek nedir diye düşündüğümde hep sen geliyorsun aklıma; özlemenin yitirmek olduğunu işte o zaman anlıyorum. Yaşanılan anlarımızın, yaşanmamışlardan daha az olması ne kadar kötü, anlattıklarımın ve seni güldüren sözlerin, birbirimizi hırpalamak için kullandığımız kelimelerden daha az olması ne kadar kötü! Unut beni demeyeceğim bu defa. Biliyorum ki unutmayacaksın! Her dem beni hatırlayacaksın, içini buruk bir özlem kaplayacak belki, belki adımı bile anmak istemeyeceksin. Tıpkı benim gibi, geçmişe bir sünger çekip, geleceğinle beraber, durgun sulara yelken gereceksin.
En mutlu anında, benim yüzümü hatırlayıp, sesimi tekrar işitip buruklaşacaksın biliyorum. Sana söyleyemediğim sözleri hayal edip, belleğinde benim sesimden yeniden canlandıracaksın. Ama yanında ben olmayacağım, bu sefer ben olmayacağım. Hangi kollarda olacağın meçhul bir şekilde, aranıp duracaksın. Ağlayacak ve yeniden parçalanacaksın.
İstemediğim ve hiçbir zaman söylemediğim sözler vasiyet ediyorum sana. Küllerini rüzgara savurur gibi bir çığlığın, ansızın aklına geleceğim ve o zaman durulacak, gökyüzüne bakacaksın. Bir kuş görecek, neşeleneceksin. Ondan sonra fark edeceksin. Neyi mi? Yaşadığını, her şeyin yeniden filizlendiğini. İşte sevdiceğim o zaman vazgeçeceksin benden. İşte o zaman yeşereceksin yeniden, umut dolu bir kalbin olacak, sevdalar yaşayacaksın, yeniden yüzün gülecek ve benimle geçirdiğin her dakika için Tanrı’ya şükredeceksin. Yaşadığımız hiçbir şeyden pişmanlık duymadan yüzün gülecek tekrar ve öyle bir hevesleneceksin ki yaşamaya, sen bile şaşıracaksın bu duyguya.
Ama ben!..
Ben seni bekliyor olacağım. Nefesini bir kere daha hissedebilmek için belki de. Ben seni bekleyeceğim, soğuk akşamlarda yağmur altında yürüyüp, eski hatıraları yad edeceğim. Güldüğün zaman yüzünde açan gülleri koklayıp, her baharda yeniden yeşerebilmeleri için dua edeceğim. Bir gün seni yeniden görebileceğimi düşleyip, rüyalara yelken gereceğim. İnan bana sevdiceğim, ben seni ölene dek bekleyeceğim…






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Uzaksın...
Gitmek İstiyorsan Canımın Yarısını Yanında Götürmeye Razı Ol!
Affet...
... ve Aşk Öldü...
Hep Seni Seveceğim...
Çilekeş...
Bitti
Benim Olmasan da Olur!
Aşkın Düşüşü
Elimden Kaçan Kuş

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnadına
Bas Gaza!
Gitmek!
Anlamı Yok!
Yalnızlığıma Ağlıyorum...
Bilmiyorum
Kaçan Ömürler
Kayıplıktan Kuş Olup Uçmaya
Yaşıyorum
Bilemem Ki!


Erkan Kelleci kimdir?

yazmayı çok seviyorum ve bundan hiç bir zaman vazgeçmeyeceğim!

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Erkan Kelleci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.