Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
Aşk; Yetinebilmektir yârim… Yaralayan, kanatan, kıran yerlerde olsa da yüreğin, bekleyebilmektir! Gel bende saklan yine… Dileyen dilediği dilde, dilediği gibi çağırsın seni, bırak "başka" olsun bende ismin! Kimseler bilmese de, sen; benimle art hayata. Bırak yeni benlikler eklesin varlığına bedenim… Benden çık, bana bölün! Yıllarını, geçmişini, en deli sevişlerini de al yanına, beni çarp onlarla... Bırak bende kalsın güzü ömrünün! Gel kuytumda saklan bu gece, gecelerce... Hiç korkma! Eğme başını dosta düşmana; "Yara alır mı?" diye. Sabah olsun, çek git sonra. Ardına bakma! Aşk; gidiş yollarını bilmektir sevgili... Gideceğini bile bile sevmektir! Öyleyse git! Korkma. Güne karış ardımdan, benden aldıklarınla. Bedenini, kendini, sevgini yeşerttiğin Onlardan ibaret dur hayatın ortasında. Bırak öyle izlesinler seni, bırak öyle sansınlar! Herkesin söyleyecek bir lafı var. Olsun... Ben seni bilirim! Adına "sır" derim ömrümün bu en büyük serüveninin. Sen derdim, sen belam, sen bildiğim… Gel saklan uykumda. Gel, bana karışsın vebası zehrinin... Gülüşüne, bakışına, sesine sevdam; Yanmasın rengi gözlerinin!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Beste Sultan K., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |