Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Uzayın karanlığı gibi bakan, Bir çift kara delik gibiydi gözleri, Girersin ama girdin mi bir daha çıkış yolunu bulamazsın. Alice’nin harikalar diyarında dolaşır gibi dolaşıp durursun. Sonra yüzü, Yazdan kalma bir kış günü gibiydi, Hem soğuk olup, Hem de görüntüsüyle insanın içini ısıtabilmeyi başarmak. Tanrım nasıl bir şeydi !!! Hele bir elleri vardı, göreceksiniz, Beş uzantısı olan ak bir yıldız. Görürsün ama temas edemezsin. Dudakları da aynen öyle; Gün doğumuyla kızaran, ufuk çizgisi gibi Ulaşılmaz, sadece seyredilir. Yani seyirlik bir güzellikti ondaki. Peki, o bedeni, hele o bedeni, Yükseltileri ve çöküntüleri, Ovaları, uçsuz bucaksız düzlükleriyle Küçük bir dünya gibiydi. Küçücük, zayıfça olsa da Sarmaya yetmez kolların. Nefesiyse orman gibi kokardı, Tek bir şeye benzemez. Bir koklayışında ciğerlerinden çam kokusu gelir, Diğerinde çağlayan bir nehir. Ya saçları, Saçları; Rüzgârda uçuşan bir atın yelesi gibi, Değil tabi ki, Saçları; bir dağcının hayata sarılır gibi sarıldığı ipleri gibiydi. Onlara sıkıca tutunursan hem hayatta kalırsın hem yukarı tırmanırsın. Ama elinden kaçırırsan, ölürsün. Bilmiyorum işte sonuçta bir rüyaydı, gördüm onu, bundan eminim Fakat nasıl bir şey olduğunu anlatamıyorum. Hatırlamadığımdan değil, Sadece anlatamadığımdan, kelimelerim yetmediğinden, İşte bu yüzden özge’den yardım alıyorum. O olsa şöyle anlatırdı. “ilk görüşte aşk’tın, daha ilk celsesinde İmkânsızlığa dönüşen” Şimdi ben buradayım, Kayseri’de. Elimde onu bulmakta kullanacağım bir ayakkabısı bile yok. Hoş size bunları o yüzden anlatıyorum ya, Rüyama giren bu güzel kimse gelsin bulsun beni diye, Heyyy beni duyuyor musunuz? Size söylüyorum! Bu söylediğimi duyan duymayana duyursun, Onu bekliyorum haberi olsun. Gollom.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kemal pismisoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |