..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > kemal pismisoglu




2 Mayıs 2007
Yüzler  
kemal pismisoglu
dünyada ne kadar çok yüz var, sahi tanrı bu kadar yüzü nereden buluyor?


:BCCF:
Zamanla nasılda değişiyor insan, albümüme bakıyorum, hangi resme baksam ben değilim oradaki...
Eskiden nasılda güler yüzlüymüşüm. Son on yılda çektirdiğim tüm resimlerde suratım asık. Kim söylemiş bana, orta yaşlı erkeğe çatık kaşın karizma kattığını.
Gençliğimde biri bana gelse,
"İki yüzlüsün oğlum sen" dese,
Kafayı çakardım, yığardım yere! Oysa şimdi görüyorum ki, hayat içinde, bir sürü yüzüm oluşmuş.

Bak mesela bu Ağrı dağındaki Kemal.Nasılda uçarı, nasılda cesur, nasılda meydan okuyor hayata, nasılda tuş etmiş koskaca dağı, ayaklarımın altına almış olmanın mağrurluğu yüzüme nasılda yakışmış.

Bu ise, ilk ameliyatımdan çıkışta; heycan yüzünden okuyor. İdealist, idealist ışıl ışıl gözlerle bakıyorum. Zannediyorum ki, artık tüm dünyayı iyileştireceğim.

: ) Canım benim, aman da aman! Yerim ben onu. Gözlerini dünyaya yeni açmış. Yumuk yumuk eleleri, o merakla etrafa bakan gözlerde olmasa, nasıl derim bu benim?

O günlerde de anlamazdım, bugünde anlamıyorum, o mavi önlüğün üzerindeki beyaz yakanın faydası nedir?Yüzümle gövdemin arasına giren, sert beyaz cisim niye vardır?

Bu hayatta birşey öğrendiysem, o da birşeyi kınarsan başına geliyor oluşu. Hep o aptal nişan fotoğrafları ile dalga geçmişimdir. Artistlik olacak diye, nayır nolamaz edası ile birbirine bakan çiftlerden biri olacağımı,ağrı dağında, sırtında çanta ile poz veren kemal'e söyleseler inanır mıydı acaba?Yoksa bir yerleri ile güler miydi?

Kim nederse desin, kucağımdaki kızımın, Mayıs'ımın burnu aynı babası. Allah nazardan saklasın, kırk bin kere maşallah annesi kadar tatlı. Babası ne kadar da mutlu!

O hakemi yakalarsam var ya! Uf,uf,uf amma sinirlenmişim be. Gözlerimden alevler çıkıyor Valerenga- Beşiktaş maçının çıkışında.

Babamda çok sinirliydi,ah babam ah, yaşarken yanına hiç yaklaşamadım, cenazende yaklaştığım kadar. Ölü olsanda, seni yıkadıktan sonra ki misler gibi olmuş bedenine sarılmamam ne büyük hata.

Bana çocuk veren, nişan fotoğraflarında palyaçoya çeviren, o mükemmel kadından ayrılacağımı ve bu ayrılıktan sonra ki tüm hayatım boyunca bu ayrılıktan pişman olacağımı, artık özgürüm naraları ile gittiğim Antalya sahillerinde, yüzümden bir rüzgar esse düşecek perruk gibi duran gülümsemeden anlaşılıyor sanki!

Bu adam, hiçbir resimde bu kadar yıkık çıkmadı, bu adam hiçbir olaya bu kadar üzülmedi. Hiç kimsenin yokluğu bu kadar acı vermedi bu adama. Annemmmm ölmek zorunda mıydın?

İlahi kemal; kıravat takmanın büyümek olduğu,büyümeninse güzel birşey olduğu yanılgısı ile nasıl da keyiflisin. Keşke hiç orta okula geçmeseydim, keşke hep o aptal önlüğün içinde olsaydı tüm pozlarım.

nıck, HAYIRRR !!! bu ben değilim. Bu yaşlı adam ben değilim, belki babam, ya da onun benim tanımadığım bir akrabası.Ama eminim ben değilim

Sahi, sahi ben kimim. hangisi benim. Eşime sevgi dolu gözlerle bakan mı? Ondan ayrılmanın rahatlığı ile neşe naraları atan mı?
Bu yaşlı adam mı? Yoksa, yeni geldiği dünyaya, nereye geldim diye meraklı gözlerle bakan mı? Hangisi benim, ben kimim?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tanrının Gizli Hazinelerinin Anahtarı Pi
Terlikler ve Ben
Zordur Baharda Tıp Fakültesi
Resimlerle
Sağ Elim
Sevişme Sesi
Çalışan Annenin Çocuğu Olmak
Ters Taraftan Kadın ve Erkek
Doktor Olmak Bir Oyundur.
İç Savaş (Hayat Sıvar Kendini)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Rüyadan Kabusa [Şiir]
Günaydın Çorap Kardeş İkizin Nerede [Şiir]
Avanım [Şiir]
Hayata Dürbünle Bakmak [Şiir]
Cibranı ile Karşılaşmak [Şiir]
Tecavüz [Şiir]
Yeniden Başlamanın Şiiri [Şiir]
Seni Sevmek [Şiir]
Tablet Şiirler "Ölüm" [Şiir]
Yalnızlıkla Sevişmek (Bir Gün) [Şiir]


kemal pismisoglu kimdir?

erciyes üniversitesi tıp fakültesi 3. sınıf öğrencisiyim

Etkilendiği Yazarlar:
goethe,nietsche,ve tabi ki mevlana


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © kemal pismisoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.