..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Rüya Bayram




18 Temmuz 2006
Yüreği Kanatlandıran,ruhu Şahlandıran Aşk Bizi Terkederse...  
Rüya Bayram
Aşklar uçarı,maceraperest yolcular gibi gelip konaklayıp, bizi ardında el sallayan hancılar gibi bıraktığında çare ararız içimizdeki boşluğa..


:AGGF:
Karşılıklı komplimanlarla başlayan aşklar, ne yazık ki bir gün karşılıklı suçlamalarla son bulur. Hissedilmiş olan hiç bir duygunun önemi yoktur artık.

Yaşanmışlıklarınızın içinde sakladığınız güzel lezzetler bile acı bir tat şeklinde dilinizin üzerine yapışmıştır ve her sözünüzle balçık balçık sıvanır kelimelerinize. Ayrılık böyle bir olaydır ne yazık ki.

Sevgi giderken saygıyı da yanına katmıştır.Ya da nerede başlamıştır, hangisi önce yola çıkmıştır bilinmez. Farkedildiğinde, zaten çoktan yolculuğu
başlamıştır bir başka diyara gönül kuşunun. Ardından bakarken kanatlarını çırpışında anlam aranır sonra. Hangimiz daha çok sevdik; acaba yendim mi
yenildim mi rekabeti de cabası.Hani müthiş bir duygu olarak hissettiğimiz aşkın bu şekilde bizi terketmesi ne korkunç. Ayaklarımızı yerden kesen o duygu birden bire yokolunca nasıl da güm diye ineriz yere. Sonra o boşluğu doldurmak için saçmalanır olabildiğince. Kızlar partileri,çift olan arkadaşlardan uzak durmalar. Aşk filmlerinde kanal değiştirmeler,
sevgilinin ruhu daraltan yokluğunun bedeni genişletmekten öte bir sonuca geçiremediği bol tatlı krizleri. Yiten sevginin ardındaki o deliği yamama derdi ile koşturup yorulmalar.. Dolmaz.. Asla dolmaz.. Her giden ardında bizden parçalar götürür. Güzel kokular bırakır burnumuzun ucuna, yumuşak hisler kalır ellerimizde, bakışlardaki parlaklıklar gözbebeklerimizde saklıdır hala. Hasretin ölçüsü giderilmez hiç biriyle.

Hayattaki herşey o zaman ego savaşından ibarettir diyebilir miyiz..
Bayılıp ayıldığımız, aşık olduğumuz insanı o mertebeden sıfıra indirgeyen nedir ego dışında.
Hayallerimizin aşkı güller açtırırken yüzümüzde, baş ağrılı geceler bırakır gidişinde. Bir süre sonra başlar; acaba nerde, kiminle, beni özlüyor mu telaşı. Optimist
olanlarımız "tabii canım unutamaz" derken pesimistler "aklına bilegelmiyorum"u itiraf ederken kendilerine yüreklerinde bir yer bir kez daha cızlar, sevilmek istediğim kadar sevilemedim dercesine..
Sevmek istediğimiz kadar ya da daha güzeli sevmek istemediğimiz kadar sevmişsek ya.. En azından yaşadık be deriz.

Daha kimbilir kaç kez elimiz gidecek telefona, bir şeye sevindiğimizde ya da içimizi buran bir olay yaşadığımızda desteğine ihtiyacım var, sesini
duymak iyi gelir diye kaç kez aramak isteyip; kaç kez özlemle yanacağız kimbilir; ama buna rağmen bitiriveriyoruz bir anda herşeyi, egomuzu yenemediğimiz için..

İstiyor muyuz ayrılığı gerçekten.. İstiyorsak neden sonradan özleyip üzülürüz ki.. Ya da neden önceden bu ihtimale karşın önlem almayız ki.
Suyun üzerindeki nilüferler gibi bağı kopardığınızda; artık suyun üzerinde nereye gideceği belli değildir çiçeğinizin.. Ya kurbağa prens gelip konacak
üzerinize ya çürüyüp solacaksınız kimsesiz o suyun üzerinde..
Hayat risk almak, aşksız kalmak da nefessiz çürümeden durmak gibi. Giden gitmiştir..Düşünerek harcanacak zamanlar yerine dikkatli özenli aşklar yaşayıp maksimum faydayı almalıyız belki. Belki en azından anılarımızda duygusuzca kötülememeliyiz duyguları.. Ne onu ne kendimizi suçlamalı, bunun yerine yaşadığımız güzelliklerin tebessümünü saklamalıyız gamzelerimizde..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
En Kusursuz Cinayet Yaşama Sevincini Öldürmektir
Hani Tek Bir Kişiyi Özlersiniz Her Yer Issız Gelir Derler Ya...
Uzun Metraj Korku Filmi, Bol Kan, Bol Siyaset, Bol Kavga, Boş Hayat!
Adresi Belli Olmayan Mektuplar (10) (Sıradan Bir Masaldan... )
Mutluluk
Hayatı Kuralına Göre Oyna!
Adresi Belli Olmayan Mektuplar (19) (Agah Efendi ile Söyleşirken... )
Herşeyin Bir Nedeni Var Ama Unutmayın Bir de Sonucu...
Adresi Belli Olmayan Mektuplar (11) (Çocukluğumdan... )
Tüp Bebekler ve Çöp Bebekler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Çelişki [Şiir]
(Kürtaj) Olmak Ya da Olmamak, İşte Bütün Mesele Bu... [Eleştiri]


Rüya Bayram kimdir?

Yaşamayı tüm anları ile seviyorum. Bazen acıtıyor her yanımızı hayat, bazen güldürüyor yüzümüzü beklemediğimiz bir anda. Yaşanmışlıklar anılarımız oluyor ve ben uslanmaz bir anı biriktiricisiyim. Hayat biriktirdiğimi ve kaçırdığım tüm zamanları yazıyla bir yerlerde sakladığımı düşünüyorum yazıya döktüğümde kendimi. . . Ve bir gün bir yerlerde onların içinde barınan herşeyin beni bulup kucaklayacağını hissediyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Can Dündar,Ahmet Altan,Paolo Coelho,Goethe,Shakespeare,J.J.Rousseou


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Rüya Bayram , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.