Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy |
|
||||||||||
|
Yazı; çok iyi yazdığımızdan mı? Hayır. Yazmayı çok sevdiğimizden mi? Hayır. Yazmaktan bir şey beklediğimizden mi? Hayır. Bir gün kitaplarımızı güzel kalemlerimizle imzaladığımız hayranlarımıza hazırlık mı? Hayır. Bu hayırlar daha bu yazıyı okurken senin de ağzından dökülüyor benim kalemimden döküldüğü gibi. Biz senle içimizi görmek için yazdık. Kendimizi görmek için yazdık. Ne kadar sefil, ne kadar yalancı, ne kadar arsız, ne kadar sevecen, ne kadar iyi, ne kadar dürüst olduğumuzu görmek için yazdık. Biz seninle çıldırmamak için yazdık. Delirmemek için değil ona alışmıştık zaten. Çıldırmamak için. Aynı sebepten birlikte kaldığımız gibi. Sonra birbirimize içimizi göstermek için yazdık. Bir sen gör içimi diye yazdım bir sen. Senin dışında benim dışımda kim ne anlarmış hiç önemsemedik. İki kişilik bir oyundu bu kimseleri almadık. Hiç tirübüne oynamadık. Atanları, tutanları, hızla yere çarpanları hiç ciddiye almadık. Yaşarken kulaklarımızı onlara tıkadığımız gibi yazarken de hiç duymadık. Şimdi bitti mi? Her şey bir gün biter diyeceksin. Bu cümle benim. Yüzünde o muzip gülümseme beni kendi cümlemle vuracaksın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aylin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |