Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim |
|
||||||||||
|
Kendi yırtığını göreceksin, sonra hiç tanımadığın insanların yamalarıyla uğraşmamayı öğretecek yaşam sana. Ne kadar dirensen de öğreneceksin. Kendi gözlerini kendi kulaklarını kullanmayı öğreneceksin. Gözlerini kendi aşkından, kendi öfkenden, saçma sapan düşüncelerinden başka yerlere de çevirmeyi, görmeyi öğreneceksin. Hayallerle savaşmanın ne zor olduğunu, bile isteye öldürülmeye çalışılmış hayallerin her daim hortladığını göreceksin. Bir dayanak olduğunu er geç anlayacaksın. Ama korkma bununla da yaşayacaksın… Kendi küçük denizinde boğula boğula büyük denizlerde şaka yapmamayı anlayacaksın. Ayağın suya erdiğinde anlayacaksın. Saygı görmek için önce saygı göstermek gerektiğini anlayacaksın. Her okuduğunun kurgu olmadığını her yazılan romanın hayal ürünü olmadığını; her şeyi şakşaklamadan önce kelimelerin altına bakmayı öğreneceksin. Seni kaile almayanları, senden bir haber olanları düşman bellemeyeceksin. Kraldan çok kralcı olmayacaksın. Sevmenin anlamının sadece senin bildiğin olduğunu sanmaktan vazgeçeceksin. Sahip olunmayı arzuladığın kadar sahip olduğundan da emin olmak istediğini hatta bunun senin cehennemin olduğunu anlayacaksın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aylin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |