..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > zumrut sarikartal




6 Nisan 2006
Hiç Olmayan Sevgiliye  
zumrut sarikartal
Benim ışığımı yansıtacak , güç bulacaktınız bu ışıktan. Hep öyle yapmadınız mı bugüne kadar? Bense, diğer zavallı benler gibi, kendi işığıma pervane olacak, bir öpücüğe köle olacaktım. Siz, beni tüketip bir başka bene geçerken, ben arkanızda bıraktığınız gecede yeniden ayağa kalkmaya çalışacaktım çelimsizce.


:BCHJ:
İyiki duymamişim o çaresiz yakarışlarınızı. İyiki sağırmış duygularım bu çağrışlarınıza. Yoksa, -allah korumuş- kapılıverirdim duygu selinize. Ne şanslıymışız ki hiç karşılaşmamışız biryerlerde, en çok da klavyelerin hükmettiği yerde. Sizi tanımamış, size hapsolmamış olmak ne büyük şans benim için. Yoksa bu kadar mutlu olabilir miydim sizi birazcık tanısam?
Tanışsaydık eğer, büyük ihtimal sevecektiniz beni. Ben de kayıtsız kalmayacaktım ne yazıkki. Sonra , beni çekiverecektiniz o karanlık yoğun gecenizin içine, sürekli yaşadığınız. Ama bilmez misiniz ki, güneştir hayat kaynağım. Size tutulacak , yuvarlanıverecektim gecenize. Siz benden beslenirken, ben sizde yokolacaktım. Ve bunların hepsini alnıma kondurulacak bir masum öpücük yapacaktı , bizi sonsuza kadar lanetli kılan. Benim ışığımı yansıtacak , güç bulacaktınız bu ışıktan. Hep öyle yapmadınız mı bugüne kadar? Bense, diğer zavallı benler gibi, kendi işığıma pervane olacak, bir öpücüğe köle olacaktım. Siz, beni tüketip bir başka bene geçerken, ben arkanızda bıraktığınız gecede yeniden ayağa kalkmaya çalışacaktım çelimsizce. Ama şimdi, siz yoksunuz, aşk yok, acı yok. Gece yok, düşmek yok, uğruna tükenilecek öpücük yok.
İyiki yoksunuz, iyiki tanışmadık. Geceyi de düşmeyi de sevmem çünkü...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: iki başlılık
Gönderen: yusuf ziya / İstanbul/Türkiye
17 Nisan 2006
başlığı ilk okumada yanlış anlamışım. "hiç" olmayan sevgiliye. yani yokolmayana... meger sevgiliymiş hiç olmayan. neyse karıştı mevzu... güzel bir yazı okudum sayenizde. teşekkürler....




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Hakkında Bir Yazı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Jartiyer [Öykü]
Çıt Yok [Öykü]
İmdat , Doğuruyorum! [Öykü]
Yırtık Etek - Vadim O Kadar Yeşildi ki [Öykü]
Bıçak [Öykü]
Dedemin Küçük Sırrı [Öykü]
Parti [Öykü]
Bir Ayrılığın Anatomisi [Öykü]
Sır [Öykü]
ve Kazanan... [Öykü]


zumrut sarikartal kimdir?

Küçücüktüm, okuyanlara özendim, okumak istedim. Daha küçüksün, okulda öğrenirsin dediler. Söz dinledim, okulu bekledim. Sınıfta ilk ben okudum, çok mutlu oldum ama hep susturuldum. Tahtadaki yazıyı ilk ben söyleyince sınıf beni takip ediyormuş. Keyfini çıkaramadım. Ama evde hep okudum. Sonra yazmak istedim, ilk romanım için bir defter aldım, ismini en başa yazdım, ''gökten inen merdiven''. Annem gördü, güldü , inanmadı. Daha sekiz yaşındaydım , yazmaktan vazgeçtim. Büyüyünce yazmalıymışım dedim. Ama zaman geçtikçe sadece okumaya vakit kaldığını farkettim. Yazmayı unuttum, erteledim, istemezmiş gibi yaptım. Derken bir gün, bir gece sabaha kadar oturup aklıma gelen herşeyi yazdım. İşte o gün benim doğumgünüm, büyüdüğüm gündü. Şimdi sadece yazmaya vaktim var, başka hiçbirşey için kılımı kıpırdatmam ( çocuğum hariç). Peki sizin beni okumaya vaktiniz var mı?

Etkilendiği Yazarlar:
Aziz Nesin ile büyüdüm. Oğuz Aral idolümdü. Gırgır, Fırt, Çarşaf , Limon düzenli takip ettiğim yayınlardı.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © zumrut sarikartal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.