..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ülkü Yıldız




7 Mart 2006
Yine Geldin  
. Öylesine özlemişim ki yokluğunda her şeyi. En çok da seni özlemiş gibiyim sanki.

Ülkü Yıldız


Öylesine özlemişim ki yokluğunda her şeyi. En çok da seni özlemiş gibiyim sanki.


:AEHH:

Aşka teslim yüreklere egemeniz bundan böyle. Kaçıncı ayrılık bu sonuna varamadığımız? Kaçıncı geldim deyip beni mutlu edişin? Kelimelerde arandı önce sorunların çözümleri. Dudaklardaymış meğer her birinin çıkışı.

Sökülen kilitler oldu bir kez daha. Bir kez daha barışın tohumları çiçek verdi. Büyük bir orman besleniyor içimde. Kibritinle yok edebileceğin, sevginle coşturabileceğin.

Mutluluk olsa gerek bu gülümseme kaynağı. Hırsın zaferi de olabilir tabi ki, ama senin için kin beslemeyeceğim kesin. Ayrılıklarımızın sonrası aşk ötesini yaşattı bana. Ben benden geçmiş sadece benden beklenenler için yaşayan biri olmuştum. Senden alabileceğim umut tükenik gözüyle bakarken…

Boşuna dememişler ‘yarının ne getireceği hiç belli olmaz’ diye. Dün uğruna üzüldüğüm günlerin acısını çıkarmalıyım. El ele ve daima seninle. Yok, olmaz, bırakmam bir daha seni. Bu sefer sen geçsen bizden yolunu keserim. Ne gitmene izin veririm, ne gitmeme. Varanı olmasa da bu öykünün sonsuza dek yaşamalı. Yaşatmalı en güzel halini.

Her kumrunun çifti olur ya işte senden ayrılınca yalnızlık kederine bürünürüm tıpkı kumru gibi. Tek kumru nasıl başı öne eğik durursa balkon betonlarında bende aşılmaz yalnızlığıma boyun bükerim. Tam kaybedenlere baş harflerimiz yazılıyordu ki yine geldin. Yine beni mutlu ettin. Korkma git demem onca karlı havalardan sonra.

Ben seni de yaşadım, sensizliği de, sensiz senli günlerimi de. Alışkınım gidişlere, dönüşlere, terk edilmeye, terk etmeye. Yüreğimi kimse bu kadar acıtamadığı gibi, bu kadar da okşayamaz.

Yastığını buldu uykum. Yorganım oldu huzurun. Gecenin karasına göz yumdu şarkılar ve gözlerim yatağıma yenik düştü. Uyuyabilmeyi özlemişim, yokluğunu düşünmeden uyuyabilmeyi ya da ‘ne yapmalı’ sorularını hane hane beynimden geçirmeden uyuyabilmeyi. Öylesine özlemişim ki yokluğunda her şeyi. En çok da seni özlemiş gibiyim sanki. Yokluğunla yemek yerken, su içerken, yatarken veyahut televizyon izlerken; varlığını geri aldım bir akşam vakti. Mahmur gözlerim inanamadı bir süre telefonda arayan numaranın senin numaran olduğuna, kulaklarım inanamadı telefonun ucundaki sesin senin sesinin olduğuna. Realite hiç bu kadar güldürmemişti beni.

Dönüşü yok derken uzak kalamıyormuşsun meğer bana. İyi ki geldin, iyi ki yine geldin.

05 Mart 2006
Muğla



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüreğimde Saklı Kudretin
Dediklerini Hatırlar Mısın
Sonra; Sonrası Olacak Elbet
Sevdim Desem
Virgül Atıp
Bu Bir Seferberlik
Sonun Bildiğim
Gel Desem...
Gelen Beklenen Değil
Gel Artık

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üç Satırlık
Her Kapı Çalınışı
Ey Hayat
Ağlarsın Dinmez Acın
İltifat
Haydutlar Nedensiz Kaçaklardır
Yalnızım Anne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Onurum [Şiir]
Zaman [Şiir]
Eyvallah [Şiir]


Ülkü Yıldız kimdir?

Bazen çıkmazların peşinde oluruz. Süresi sonsuzluğa gömülen yıllarda ararız bulamadıklarımızı. İşte yazılarımda buldum ben kendimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz bir idoldür bende.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.