"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck |
|
||||||||||
|
sustuk... nedenini tahmin bile edemeyeceğimiz kadar sükunet içinde dillerimiz. hiç birbirimizin olamadık mı diyorum kendime? soruları cevaplıyorum.. rüya mıydı, yanlış mıydı, yalan mıydı, göz yanılması mıydı benimkisi... mecnun gibi görülürdün, öyle bir aşktı ki seninki diğerlerinin aşkını alt üst etmen bir bakışınla gerçekleşirdi.. göz yaşların... göz yanılması mıydı benimkisi? yoruldum... hani çok severdik, ayrılık ölümdü hani.. bu kadar çabuk mu kurtarabildik kendimizi.. yani bu durgun denizin gemileri fırtınada nasıl sağ salim limana ulaştı? ne kadar da güvenmişim sevgine, ne de aldanmışım dünyanın sahte hislerine.. şimdi gelsen ve desen ki sevdim seni.. inanır yine bu kalp, bilirim. kadın kalbi ne de olsa.. söylenecek çok söz yok ona. inanmaya odaklı programlıyor kendini.. yani... ağlayasım var. aptallık bu yaşananlar.. sen prens ben pamuk prenses... masaldan kovulmuş bir kül kedisi karakterini yaşıyor benliğim. ve hala içimden bir ses: 'gel artık' diyor sana!!! gel artık.. sana inanacağıma o kadar eminim ki... tüm cümlelerine kulaklarım ikamet edecek. söyleyeceklerin havada kalmayacak.. korkuyorum sensizlikten... içimden bir ses ' gel artık' diyor.. kalmadı takati.. gel artık korkuyorum neden? güne 1-0 mağlup başlamaktan... inanmak istiyorum sevgine. bildiğim erkeğin sahte çıkması ürkütüyor sade.. yüreğime söz geçiririm geçirmesine de.. gel artık diyor içim dışım.. her yanım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |