İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Eskilerde anlatılan türküler kadar eskidir hayalin Unutulmuştur belki yüzün; Belki toptan anonim olmuşsundur ama hayalin durur orda,bir yerlerde... Bir yerler ki hala orda yaşanıyor senle yarım kalan hesaplaşma günlerim. Muhakkak sulanmamış fesleğenlerin,altı kaynamamış çayın hesabı sorulur; Muhakkak sonralarında hep gülümsüyorsundur çayı şekersiz içtiğim vakit. “-Yahu!” diyorumdur sana,”-Ben kendim zaten şeker dilliyim,ne gerek var çaya bir daha şeker atmaya!” Gülümsüyorsundur kendimi sana yarandırmalarıma. Yanı başımda bitivermelerin,sohbet başlarında karşı kanepede otururken her dakika biraz daha yakınıma gelişlerin... Bitmez tükenmez sanıp da biraz daha fazla sevinişlerin,sevişmelerin... Ellerinde tuttuğun salkım üzümlerin her tanesi gibi dağılan hayallerin... Ufukta mevsim yazdı oysa değişlerin... Güzeldi oysa yazı getirişin;kış giderken ki sakin düşüncelerin.. Hayalin şimdi uzaklarda ki görünmeyen deniz feneri. Görmüyorum ama emin gibiyim orda olduğuna. Aynı senin gibi yani.. Ne eminim ne gibiyim... Di’li geçmiş zamanın hikayesinde uzanan bir köprü kurdum şimdi hayalinde. Bulmuştu,gelmişti,sevmişti,ansızın gitmişti... Yazdı mevsim,aylardan haziran... Yıl bilmem kaçıncı asrın bilmem kaçıncı 1990ları... Oradan buraya geçip gelen tek şey ben oldum ya buna yanarım! Sen nerde kaldın? Zor mu gelmişti karşılardan yamacıma gelmeler? Sevmiştin beni yok buna itirazım ya neden iki damla gözyaşın yok? Beni ağlatamayacağın günleri çoktan geçtim,hayalin senin yerine vazifeyi yapıyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baha Oktav, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |