..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Baha Oktav




28 Temmuz 2004
Mevsimin İlk Çiçeği  
Baha Oktav
Kardeşim birşeyler yazmış...Adı bir şeyler ancak okuyunca ne çok şey barındırdığı ortada...Aynen yayınlıyorum...


:BFHG:
MEVSİMİN İLK ÇİÇEĞİ
Benim isteğimle başlamamıştı herşey...senin ısrarcılığındı işi çıkmaza sokan..ama benim daha zamana ihtiyacım vardı..Bin kez anlatmaya çalıştım sana hayatımda kolay kolay değişiklik yapamadığımı,dinlemedin.Normal bir başlangıçtı benim için..Ama aylar geçtikçe hayatımın akışı değişti farkına varmadan..Hani Murathan Mungan'ın dediği gibi : ''Başlangıçta doğruydu belki.Sıradan bir serüven,rastgele bir ilişki gibi başlayıp,günden güne hayatıma yayılan,büyüyüp kök salan,benliğimi kavrayıp,varlığımı ele geçiren bir aşka bedellendin.''...

Seninle o kadar çok şey paylaştık ki..senin için tüm arkadaşlarımdan vazgeçtim,sildim herşeyi..ve herşeyi senin üzerine kurdum küçük bi çocuğun legolarla oynadığı gibi..yıktım herşeyi..tekrar yaptım..hayat,eğlence..hiçbiri umrumda değildi sen benim hayatımdayken..Benim biyolojik saatim sendin..

Bir sene geçti..istanbul'da bıraktıklarını bulamadın..Bense hala sana hem sevgili hem kız arkadaş olma hevesindeydim..Ailemi görmekten dahi vazgeçtim sevgilim..

14 kasımdı güneşimin doğduğunda
Çiçeğimin açtığında
Uykumdan uyandığımda...

Hep beraberdik..seni hiç yalnız bırakmadım,sen de beni..Ama sen hiç anlayamadın beni;karakterimi,hayata bakış açımı..Ben hiç anlayamadım seni;çünkü ben bi esnaf oğluydum sevgilim,senin yaptıkların hep yanlıştı benim için..

Aslında senin için de yanlıştı sevgilim,ama sen hiç yüzleşemedin!

Sorunlar başladı zamanla..Çünkü ikimiz de yaşımızı aşan şeylere sahiplenmiştik bi anda..Ben yaşamın getirdiği acı sonuçlara alışkındım sevgilim..ama sen daha küçücüktün;herşeyi başına gelince öğrenmeyi seçtin..ve kaldıramadın omuzlarına yüklenen yükü..

Ailem öyle sahiplenmişti ki seni..ablamdı benim hedefim,amacım,geçmek istediğim,bi o kadar sevdiğim..O bile sevmişti,sahiplenmişti seni..ki imkansızdı paylaşması beni..

29 ocaktı kara kışın soğuğunu hissettiğimde
Bütün renklerimin kirlendiğinde
İçimden önceliği beyaza verdiğimde...

Ve hiç tahmin etmediğimiz bi şekilde,bitti herşey bi anda..Eminim,ikimiz için de büyük yükler kalkmıştı omuzlarımızdan..rahattık artık;istediğimizi yapabilecek,hesap vermeyecektik,bağlı olmayacaktık hiçbirşeye..Acı çekmek özgürlükse,özgürdük ikimizde..

17 şubattı seni tekrar gördüğümde
Baharımın geldiğinde
Yağmurların dindiğinde...

Gördüm seni okulun önünde..şimşek gibi çaktın gözüme..Oysa ne büyük sözler etmiştim tatil boyunca,sözde artık rahattım,hayatımı yönlendirebilirdim..

Alışmış gibiydin herşeye..ama birkaç mesajda öyle olmadığını anladım..sen benim aklımı karıştırandın sevgilim,tam herşeyi çözdüğümde..

Görüştük birkaç kere..Herkesle konuştuğun gibi konuşmadın benimle..İşte o zaman tekrar kapıldım rüzgarının yönüne..

Daha da görüşmek istedim seninle..sense yeni arkadaşlarını seçtin ilk önce..Aldırmadım,ama zamanla alınmaya başladım seni her gördüğümde..

Ve ben daha 21'imdeydim o benim yıldızım,güneşim dediğimde
Belki zaman olarak geçti kelimelerimin kalbimi yansıtması
Ama ben 11'imdeydim 21'imdeyken bile...

Seni gördüm bi gece rüyamda..Saçlarını sarıya boyamıştın..İşte o gece içimden bişeyler koptu,canım çok acıdı..Uyandığım gibi resmine sarıldım,içim ısındı saçlarını siyah görünce..

Ama farklı olan bişey vardı..sen tanıdığım sendin,ben senin için değişen,hayatı daha geniş gören bendim..ama eksik olan bişey vardı sevgilim..

Farkettim..artık arkadaş,dost olarak görüyorduk birbirimizi..sen beni..Oysa ben her zaman sevgilim,arkadaşım,hatta kızım olarak gördüm seni..Ama sen değiştirmiştin artık ilişkimizi..

Yaz sıcaklarına kadar sürdü bu debelenme..Ben seni rahat bırakmak istedim,sen beni yalnız bıraktın dedin..Ben deslerini geçmeni istedim,sen beni hapsettin dedin..

Haftalar geçti aradan..Gel benimle dedim,alışveriş yapamam yanımda sen olmadan..

Sense ''bu son günümüz,gidicem buralardan tatil için'' dedin..Gözümden bikaç yaş aktı elimde olmadan..''Keşke kavgayla ayrılsaydık..çünkü her seferinde yeniden ayrılıyoruz.'' diyen sendin sevgilim..

Neden ağladığımı sordun bütün akşam otobüse binene kadar..

Neden o kadar ağladım biliyo musun sevgilim?Çünkü aylar önce başkalarını tanımak istediğini söylemiştin,aldırmamıştım..Ama o cumartesi düşündüğünü gerçekleştirdiğini anlatınca içimden birşey koptu..ama ben hala senden kopamadım...

Ta ki seni görene kadar temmuzun 5inde..işte o zaman sırtıma bi bıçak saplandı..yırttı kalbimi,bozdu bütün kurduğum hayallerimi..

Şimdi ne mi yapıyorum?İçiyorum sevgilim..Bana en çok acı veren insanı düşünerek içiyorum..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Velhasıl...
Nereden Çıktı Şimdi Aşık Olmak?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkın Sıfatları...
ve Son Cümle,son İpucu Aşkına...
Bir Çift Minare

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yalnızlık... [Şiir]
Gülkurusu Akşamlar [Şiir]
Dedik Ya... [Şiir]
Sığınırım Canımın İçine [Şiir]
Zil Çalıyor! [Şiir]
Hayalin Senin Yerine Vazifeyi Yapıyor... [Şiir]
Olaylar ve Suçlar! [Şiir]
Aklım Uykuda [Şiir]
Tövbe... [Şiir]
Gel Değinceye Kadar Gelme! [Şiir]


Baha Oktav kimdir?

Uzun bir yola çıkıyor gibi hissediyorum kendimi. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Jean Cristopher Grance,Amin Maalouf ve Bekir Yıldız en çok okuduğum yazarlar.Onları okudukça bu işin gerçekten çok çetin olduğuna daha çok inanıyorum.Şiir konusunda ise etkilenmemeye çalışmakla birlikte Küçük İskender'e büyük ilgim var.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Baha Oktav, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.