Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Kayıp zamanlar içine yaymıştır kendini Gökten yere çakılırcasına Engellenemez bu uğultunun çekimi Hayatın göreli sakinliği Dönüşmektedir sürekli dalgalı bir denize Kesilmez bir düşünce akımı Saç telinden parmaklara gelgittedir Kramplar girerken tüm organlarınıza Ritmik atamaz olur hasarlı kalbiniz Yeterince beslenemez çatlak damarlarla Kapatırsınız kendinizi fare deliklerine Akıp gitmektedir durağan sandığınız zaman Gerçek kendinizi oluşturursunuz boşlukta Hiçlikten kurtulma yolunda Anne karnında gibisinizdir aslında Çıkmak sizin elinizdedir oysa burdan Baş aşağı kalırsınız dönüp durdukça Kurtulmak umuduyla,yıllardır bunaldığınız sığınaktan Kimse anlamaz sizin sessiz agularınızı Duyuramazsınız içinizde yankılanan ıngalarınızı Kıvranır durursunuz yapışkan sancılarda Farklılıklarla donatılır bütün kimliğiniz Algılanmayanlar vakumdan çeker sizi içine Seslerin titreşimlerini hissedersiniz, girerken kulaklarınıza Cisimlerin donuk halleri, canlanır göz bebeklerinizde Paylaşabilirsiniz duygularınızı cansız varlıklarla bile Su sadece akmaz oysa eşlik eder yalnızlığınıza Toprak fokur fokur kaynamaktadır yer kabuğunda Hava kabarcıklarıyla sürekli alışveriş gün boyunca Maskeleri düşer insanların sizin bakışlarınızda Anlaşılmazlıklar toz olmuştur ruhunuzdan Acılar sevgiye dönüşür kalbinizde Kurnaz düşman korkular, firar etmiştir aklınızdan Gelen dökülür olur dürüstlük abidesi dudaklardan Aynalarla kurulmuştur göbek bağınız Asık suretli karanlık gölgeniz, gülümsemektedir ışıldayarak Gözünüzden yansımaktadır dumansız duru gönlünüz Layık olan herkesi düşünür yitmekten dönen bu can Örümcek ağı sağlamlığında dokuduğunuz benliğiniz Sabırla direnmektedir yılmaz fırtınalara Kaya kadar sert ve pamuk kadar yumuşaksınızdır Yitirirken tüm sahteleri başucunuzdan Duygu ve değerlerinizle yalnız kalırsınız bir zaman Gerçekler girebilecektir süzgeç liflerin arasından Hayalsi güzellikler ortasına da yerleşseniz Özümser boşluktan çıkan doluluk sizi Kalbin yayından çıkan sevgi dolu ok Işık hızında güdümlenmişcesine ulaşır size Yanağınızdan manidarca okşar geçer Dokunmak için geri döndüğünde Açılmış bulmalı kalbinizden küçük bir pencereyi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © utku demir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |