Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Haykırmak istiyor varlığım Dönüşü olmayan bir uçurumdan Delicesine atlarken okyanusa Son nefesimde bir kez bakabilmek Duraksız ilerleyecek geçitte sana Araya giremeden fazlalıkların Bir an sonrası olmayan bu vakitte Gözlerinden yanarken,saçık yüreğim Dolunaydan parlak ışığında Azaltır korkularımı aydınlıktan Tam kapatırken sonsuzluğa, gözlerimi Bağlılığım çözülür karanlıktan Mümkün mü o an nefes almak? Bunca zaman düşlerimde yaşatmışken seni Başları dönsün yunusların sevgiden Şarhoş olsun kanımdan okyanus suları Alıp götürsün canım çıkarken kuşlar Her neredeyse gözlerin,tam o noktaya İster bakarsın yüzüme uzaktan Eğmeden gözlerini taşıyan başını İster gelirsin son kez dokunmaya Tüm çektirdiklerin değer sevgili Bir tek bu anı yaşatırsan bana...! Daha ne istemeliki sen olmayınca: Ölüyorken... Gözlerin uğurluyor olacak beni Seni görüp hayata el sallayışımda Gözlerini alacağım kalbime Unutma sevgili her beni anışında Bakışlarınla delinen kalbim Orada da kanayacak Aynı gidişinde olduğu gibi Beni her daim boğacak Yıllardır gözlerinin ağırlığını taşıyan Gelip geçici olmayan dostlarım: Gece vazgeçemediğim soluk yıldızlarım Dolup dolup taşan kara bulutlarım Her an bozgunlarıma katlanan vefakar yatağım Hepsini tüketen gözlerindi... Vurgun gözlerin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © utku demir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |