Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
Uzak Kilometrelerin hesabını yapmak, Karanlık otobüs camlarında Yabancı ağızların sevda muhabbetinde, içimdeki kor`u alevleyen özlem Siz diyor muavin; " ne içersiniz " Acaba kahve tadında bir ayrılıkmı almalıyım, Yoksa hasretin çay tiryakiliğine, devammı etmeli belkide colanın garip şehvetine bırakmalıyım düşünmeyi yok iyisimi " sadece su yeterli. sağol. " Su elimde, dağlar gözlerimi hapsediyor, Hepsinin ardında sen varsın biliyorum, Yüreğimdeki kısa mesajlarını okuyorum, cebim kapalı ama kulaklarımda sesin var. Güvenlik çıkışı yazıyor, gökyüzünün önündeki camda Şimdi cam kırılsa, gökyüzünün güvenli kanatları beni saracak derken, "Gazetenizi okuyabilirmiyim ?" diyor yabancı Merak ediyorum yüz ifadesini, olumsuz cevap versemmi. "tabi. " bir tebessümün yakıştığı en kısa cümle. Yol çizgilerine baktıkça , Hayatın fragmanı gözlerimin önünden geçiyor, En çok da güldüğün kısımları, tekrar başa alıyorum. Reklam giriyor sonra "otobüsümüz yarım saat ihtiyaç..." Oysa bilmiyorlar benim ihtiyacım sensin, ve yarım saat yetmiyor. Soğuk ve güneşli yayla havası Masamda iki eski dost ; sigaram ve ince belli çay bardağı. Herkes bir köşede, sigara dumanıyla tüketiyor zamanı Otobüs kalkmak üzere ve telefonlara düşen son kelimeler Kalkmalıyım ve almayım bitmeyen yolcuklarda yerimi İşte ayrılıyoruz bu yayla havasından da Kanıma bulaşıyor seyahat tutkusu gittikçe Korkuyorum, artık bir yerde sabit kalmaktan İçimden dualar okuyorum, eğer bir son varsa seninle olsun diye Bileti kesilmiş yolculukların, sıradan insanlarıyız Yol, üstünden geçtiğimiz gri asflat değil; zaman Ve rota da alınyazısı Bu yolculukların neyini seviyorum biliyormusun; Sonunda , ayrılıkta var vuslatta Söylediği gibi bir şair` in : "Gitmekte var serde kalmakta.." lacivert..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tuncer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |