..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Aşk Romanı > Ayça Yıldıran




17 Mayıs 2004
Sevgiliye Seslendim  
Barış'a doğru...

Ayça Yıldıran


Haykırırcasına yalvarsam da 'dur' diye, nafile. Fırtınayla bir olmuş ruhum. Gözyaşlarım fırtınanın yağmuru sadece. 'Güneşim ol' desem gelir mi sence!... Sevgilim; Bilmem ki nasıl anlatsam sana çektiğimi, nasıl yok hissettiğimi kendimi.. Ne tarifsi


:BHJF:
Yapma! Bunu bana yapmakalbim. Karanlıklara düştüm kaybettim yolu, uçuruma gidiyorum, fırtınaya karşı dur kalbim.
Haykırırcasına yalvarsam da 'dur' diye, nafile. Fırtınayla bir olmuş ruhum. Gözyaşlarım fırtınanın yağmuru sadece. 'Güneşim ol' desem gelir mi sence!...
Sevgilim;
Bilmem ki nasıl anlatsam sana çektiğimi, nasıl yok hissettiğimi kendimi..
Ne tarifsiz acılar verirmiş, nasıl yakarmış bedenini insanın yokluğun. Çıraya düşen alev topu misaliymiş sensizlik.
Sigaranı kibritle yaktın az önce, o 'ben' im işte, sigaran ve kibritin. Aniden yandım, yavaş yavaş kavruluyorum. Gece olmadan göremezsin dumanımı. Öylesine yanıyorum ki sesizlikte, bitmekten korkuyorum.
Ben de herşey gri artık, oysa sevmezdim hiç griyi. Sen gittin renkler terk etti hayatı. Her yer karanlık, bilirsin karanlıktan da korkarım çocuklar gibi, gel ışığımı geri ver artık.
Gözlerinde belirsiz bir bakış var. Adı yok gözlerinin bende bu bakışla. Tanımıyorum gözlerinin bu halini, korkuyorum.
Söz vermiştik sonsuzluktan sonra buluşmaya, ruhlarımız bulurdu birbirini, onlar bütünün iki yarısıydı hani?
Kıyametler kopuyor içimde, benden gayrı. Yüreğim çırpınan bir kuş, kanadı kırık bir minik serçe, küçüğüm, canım çok yanıyor.
Kavruldu bedenim, dokunduğun her yer yanıyor tenimde, bense yanmış, kül misali avuçlarında, savrulmaya hazır esen rüzgarla. İzin verme sevgilim, kapat avuçlarını ne olur, seninle kalayım.
Senden başka sevdaı alır mı sanıyorsun yüreğim! İmkansız sen dolu hücrelerim, iliklerim, kanım, ruhum, tenim, kalbim.
Ruhum çıkmadan çıkaz bu sevda benden, ruhumu geri ver meleğim.
Cennet senin kokunda saklı ve gözlerinde cennetin manzarası, beni cehennemde yakma sevgilim...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk romanı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mr. Break!
Mr. Break! 2. Bölüm

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Eros Böyle Yazdı! [Öykü]
Kaderin Yazdığı Ruh İkizim, Kanatlarla Koş... [Deneme]
Demedi Deme de Bana! [Deneme]
Öteki Biz [Deneme]
Karanlık ve Yok Olmak [Deneme]
yersiz inançlar [Eleştiri]


Ayça Yıldıran kimdir?

Ne zaman biri benden kendimi tanıtmamı istese sözcükler düğümlenir boğazımda. O zaman herşey donar, konuşamam, yazamam. Şu an herşey donmuş durumda. Ve ben yine yazamıyorum!!!

Etkilendiği Yazarlar:
Shakespeare, Stephen King, V.C.Andrews, Richard Bach, Dostoyevski Hermann Hesse


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayça Yıldıran, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.