..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Seda İlke KILIÇ




14 Aralık 2003
Hiç Bir Şey...  
(dönen yok geriye...)

Seda İlke KILIÇ


Herkesin aşk tanimi farkliyken ben aşka inanmam bile... Belki de dogruculuktan; görmedim ki!..


:BEHC:

"sen vaktinden çok sonra gelen

sevdalı bir yağmur gibisin

çisil çisil gözlerimden"


Bunca yaşanandan sonra bana nasil geri dönmek ister? Beni sevdigini söyler? Neyi degiştirir ki artik? Her şey geçmişte kaldi...

Ben dönemem!..

Hayatımızdaki tek problemin ‘biz’ olduğumuzu sanarken yanılmak ne garip! Yaşananlar ve tepkiler önemli olan aslında.

Geriye baktığımda hayaletler görüyorum: Şekli kafamda belirlenmiş ama aslında şekli olmayan hayaletler. Her şeyi görmek istediğim gibi görüp çizmişim aslına ihanet ederek.

Onun deyimiyle "liseli aşiklar gibi" oldugumuz dönemde bana göre şu anda bulundugum yerden bakinca sadece kendimizi kandirmişiz; olamayan şeylere inanmişiz.

Sonsuza kadar süreceğini söyleyen o; asla biten başlamaz diyen ben...


"giden gitmiş dönen yok geriye"

Hayat bu kadar basitken niye zorlaştirmak elimizden gelen her şeyi yapariz? Neden ‘siradan’ bir hayat yetmez de çalkanti-firtina isteriz?

Herkesin aşk tanimi farkliyken ben aşka inanmam bile... Belki de dogruculuktan; görmedim ki!..

Juliet başkasi ile evlenip sevgisine (!) ihanet etmemek için ölü numarasi yaparken neden Romeo intihar eder?

Kavuşulmazsa aşk vardir. Güllük gülistanlik bir bahçede degil. Ona ‘seviyeli ilişki’ deniyor artik!..

Neden dağları delmek gerekir Şirin’ e ulaşmak için olmayacak duaya amin dememek yerine?

Benden isteneni asla veremem; vermek bana göre değil artık! Bu yüzden aradan geçen onca zaman ve yaşanana rağmen beni sevmen bir şey ifade etmez. Bitene dönemem... Kendimi tekrar yakamam...


S.İlke KILIÇ

29,09,2003

İstanbul

 


.Eleştiriler & Yorumlar

:: karamsarsın dostum...
Gönderen: Hector Cuper / İstanbul
15 Aralık 2003
ne gerek var bu kadar karamsarlığa dostum, gül eğlen...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ufaklık...
Gitmek - Gelmek (Ve Diğerleri)
Bana Kalan

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özleminin Ağıtı (Sen!)
Yeni Bir Gün Doğuyor...
Bir Çiçek Aldım
26' Ncı Gün!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Benim Derdim... [Şiir]
Ahh! Bir Gelsen... [Şiir]
Paris [Öykü]
Erkek Kuyusu [Öykü]


Seda İlke KILIÇ kimdir?

Size en yakın olan camdan kafanızı uzatıp sokaktan geçen on kişinin ortalamasını aldığınızda beni bulacaksınız. . . Sıradanım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Mina Urgan, Paulo Coelho, Wilbur Smith, Ayşe Arman ve onlarcası...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Seda İlke KILIÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.