..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gülmece (Mizah) > Merve Yıldırım




30 Ağustos 2003
Komik bir salata  
Merve Yıldırım
Pazardan bir miktar kırmızı biber (hani şu çarlistonların utanmış da kızarmış olanları) ve bir göbek salata alınır.


:BAFA:
Pazardan bir miktar kırmızı biber (hani şu çarlistonların utanmış da kızarmış olanları) ve bir göbek salata alınır. Kırmızı biberler yıkanıp, sapları kesilip, ikiye bölünüp haşlandıktan sonra kabukları çıkarılır. Biberler yeterince haşlanmışsa kabuk soyma işlemi hiç zahmetli olmaz, zira kabuklar neredeyse otomatik çıkar ve biber elinizden vııjjt diye kayar. Sonra, giysilerinden kurtulan biberler doğranır. Bu arada, varsa kirli veya çürük dış katmanları sökülerek taze yaprakları gün ışığına çıkarılan ve biraz suyun altına tutulup olası tozları atılan (yapraklar birbirine geçmiş olduğu için çok detaylı yıkamaya gerek yoktur çünkü içine pislik giremez) göbek salatanın yenebilecek kadar bölümü bıçakla kesilip ayrılır ve bıçak kullanmaksızın elle ufalanır. Bıçak denen metalik katil sebzelerin vitaminini yediğinden gerekli olmayan hallerde kullanılmamalıdır. Ufalanan yeşil göbek salata ile doğranan kırmızı biberler yeterli büyüklükte bir kapta mutlu beraberliğe doğru adım atarken, birden nereden geldiği belli olmayan bir zeytinyağı, limon ve tuz yağmuruna tutulurlar, ama hallerinden şikayetçi değildirler çünkü bu yağmurun ardından çok nefis bir hal almış olurlar. Bu lezzetli karışım uygun bir salata tabağına aktarılır ve büyük bir zevkle mideye indirilir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hatırla Sevgili 2 - Böyle Aşk Olmaz...
Hatırla Sevgili
Asker Yolu Gözlemek
Anne Değilim Ama...
Protestoya davet
Kadınları Kategorize Ettim
Arkadaşlık Öldü, Başımız Sağolsun...
Giden ormanlar ve gelen kuraklık
Gelinimizi de Seçtik Çok Şükür!
Hayat çok kısa...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Garip Şiir [Şiir]
Hoşgeldin Bebek! [Şiir]
Öldürdüler Güvercini [Şiir]
Hayat dediğin nedir ki... [Şiir]
Anti - Alkolik Şiir [Şiir]
Hasret şiiri [Şiir]
Dosta çağrı [Şiir]
Yoksa aşık mı oluyorum.. [Şiir]
Devir Değişti Dostum [Şiir]
Hadi canım sen de [Şiir]


Merve Yıldırım kimdir?

Kendini bile bileli aklına gelen her konuda irili ifaklı kağıt parçalarına, defterlere ve bilgisayar ekranına yazıp durmuş bir amatör.

Etkilendiği Yazarlar:
Hayat...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Merve Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.