"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
bir umut var içimde. sensizliğin hüznünü, yeni bir günün seni getireceği umuduyla bastırıyorum Can Sevgili.... Her doğan gün yeni bir umut, yeni bir bekleyiş... Sana kavuşacağım güne bir gün daha yaklaşmanın mutluluğu.... Acaba diyorum kendimi mi avutuyorum ? Yaşadıklarıma bakıyorum bir film izlerce... Geçen onca yılın verdikleriyle, olsa gerek karamsarlığı kısa bir an da olsa içimde yaşamadan edemiyorum... Nedensiz ayrılıklar, terk edilmeler nasıl koyar insana... Bırakıp gitmeleri, gidenlerin ardında bıraktığı çaresizlikleri, kalan gri özlemleri ben bilirim en iyi... Gidenler her keresinde ateş gibi çöker yüreğime. Yıllar geçse de hiç bir yağmur yetmez içimdeki buruk ateşi küllendirmeye... Yanlızlığıma alışmaya çalışırım günlerce, hatta senelerce... Bulmak için teselli hüzün şiirlerimi tekrar tekrar okur, yazarım yenilerini.. Cezayir menevşesi gözlerimle tebessüm ederim sadece sahte de olsa bu gülümseme... Akıtmam yaşlarımı asla hüznümü herkesten saklarca Her şeye iyi gelen, yaraları iyileştiren denilen zamanın hızla geçmesini beklerim beklerim sessizce.... Bu bekleyişte ne yağmurlar uğrar , ne güneş doğar, ne de yıldızlar parlar geceme, günüme... Bu bekleyişte yaralarım içimde büyüsün boşluk açmasın diye çabalarım ha bire ... Bilirim ki, açılan boşluklarımı açanlar geri gelseler bile dolduramazlar açtıklarını, silemezler yüreğimdeki kendi izlerini.... Bir gün ansızın onmayacak sandığım yaralarım kabuk bağlar... Griler dağılır, maviye döner yaşam... Çok uzaklarda yeni bir umut bana uzatır güvenli ellerini ışığıyla, şavkıyla beni karşılar yeni dünyamda .... Nesrin Göçmen (09/04/2003)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nesrin Gocmen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |