Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz |
|
||||||||||
|
biliyorsunuz bu şimdi efendim söylemini başka bir şairden araklamıştım...araklamak, hırsızlık demektir, onun görmez yanından yürütmek demektir...oysa ben hırsız falan değilim, resmen de söylüyorum işte, kimden aşırdığımı bu söylemi... başka bir şair diyorum, adını gizliyorum o kadar!.. eee sonra mı, madem başladım, devam edeyim bari... konu korona!..biliyorum, bıktık artık bu koronadan diyeceksiniz...yeminle ben de bıktım. ne yazık ki, bıkmış bile olsak, yapıştı kaldı bize...tükürsek de gitmiyor, öğürsek de gitmiyor, tıksırsak da gitmiyor...hapşır babam hapşır, gitmiyor!..dahası,sanki canımızı o verdi, alıp alıp gidiyor!.Azrailden farkı yok mübareğin...gerçekten çok üzücü bir durum bu... daha demin bir başka sitede, bir başka şaire şöyle bir ileti yazdım: durmadan koş!..koşanları yakalayamıyormuş korona, dedim!.. ayıp ettiğimi ben de biliyorum ama, canım, bu Azrail’le dalga geçmek istedi. çünkü; yaş sınırımı geçip yetmişe merdiven dayayınca evde kalmak zorunda olmanın acısını böyle çıkartmak istedim. evde kalmak, bazen iyi oluyor...mesela, canın sıkıldıkça temizlik yapıyorsun...canın sıkıldıkça yemek yapıyor, yiyorsun...canın sıkıldıkça, pencereden seyrettiğin gökyüzü daha bir mavileşiyor...gökyüzünde kanat çırpan kuşları görünce özgürlüğün değerini daha bir anlıyorsun...ve güneş, daha parlak doğuyor nedense!.. evde kalınca, daha çok takılıyorsun tv ye, pc ye!.. evet, tv de uzaktan eğitim öğretim başladı!.😀bu çağın ekmeği!..ye ye doyma, ye ye acık, ye ye zehirlen!.. ders İdam!..ekranda Adnan Menderes’in ipe gidişi!.. nasıl bir ders bu yahu!..hangi aklın icadıdır bu!..ne yapılmak istenmektedir? böyle bir ders konusu olur mu? MEB na soruluyor, yanıt şöyle: haberimiz yok, birileri hazırlamış!.. kimdir bu birileri!..birilerini bilmeyen siz kimsiniz!. birilerini bilmiyorsanız, oturduğunuz koltuğu hak ediyor musunuz? bence etmiyorsunuz...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |