Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
vatandaşım dedim de; bazen vatandaş mıyım acaba diye düşünüyorum!.hele şu adımı öğrenenlerin yüzünü ekşitmesi yok mu; en çok o anlarda soruyorum bu soruyu kendime!..demek ki diyorum, beni bu ülkenin insanı olarak kabul etmiyor bunlar!..aslında onların yüzünü ekşitmesi beni beğenmiyor ya da vatandaş olarak kabul etmediklerinden dolayı değil; başka bir sebepten dolayı bence!.bu sebebin ne olduğunu ben de biliyorum, siz de!.yoksa “adını değiştir hemen” derler miydi!.:)) demezlerdi de mi!. dedikten sonra; bu gün bazı mağazaları dolaştım; bir arkadaşımla beraber. kış mevsimi başladı ya; mevsime uygun giyecekler almış yerini...kazaklar, pantolonlar, yelekler, mantolar, montlar, falan filan...üzerlerindeki etiketlere bakıyorsun, hepsi uçmuş!.ister istemez sen de uçmaya başlıyorsun!.yani fiyatlar uçarken biz niye uçmayalım ki!..mesela ben fiyatı bin lira olan siyah bir montu rokete dönüştürüp, yol almaya başlıyorum yıldızlara doğru!.hem de güpegündüz!.montun yeninden elimi çıkartıp satıcı kıza el sallayıp bye bye ediyorum!..bir taraftan da söyleniyorum: “çıplak modası başlar inşallah!..” 😀 başlar mı dersiniz, hı!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |