Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
başörtülü bakanı gönderdik diye ürktüler ya,amaç başka...amacın başka olduğunu herkes biliyor...yıllarca yatırımını bu amaç için yaptılar...bu güzelim ülkeyi bölmek,parçalamak,didik didik edip yok etmek...bunu yaparken,bizim yerli siyasilerimizin hassasiyetleri üzerinden gerçekleştirdiler bunu...yani sırtında taşıdı onları bizim siyasilerimiz...sanırsın hepsi eşek!..eşek olursan,semeri de vururlar sırtına...hatta tepesine binip,yol alırlar,amaçlarına doğru... işte bu yüzden,sırtına bindirdiğin şeye dikkat edeceksin,bir de eşek olmamaya... dedikten sonra,bizim eşekliğimiz nereden geldi, bunu bilmek ve anlamak gerek diye düşünüyorum... başörtüsüne yapılan siyasi yatırımdan diyeceğim...memleketin bütün dertleri bitmiş gibi varsa da,yoksa da başörtüsü diyen bir siyasi yapıyı,çok iyi kullandı batı ülkeleri...laik eğitimden kaçan öğrencileri okullarına kabul ederek,sözde demokratik bir iş yapmış gibi göründüler...oysa mesele,ülkemizi dibe ve karanlığa sürükleyen Atatürk ve Cumhuriyete karşı olan AKP hükümetinin "yola devam" polikasına katkıda bulunmaktı... devam ediyorlar efendim,hem de bizim eşeklerle beraber... bu eşekler ki,kurtu görünce gözünü yuman cinsten... kısacası,karışıyoruz kardeşim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |