Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Böylesi aziz bir milletin öylesi bir zamanına denk geldim ki… Salt acı verici… Ülke yönetmeye talip adamlara da bakıyorum… Çoğu beş para etmez adamlar… Düşünmeden de edemiyorum haliyle… Ya Salakdaroğlu ve tayfası hasbelkader Atatürk zamanına denk gelseydi? Kesin olmamakla birlikte… Sanıyorum Atam; bu zatları, özel zatlar olarak sınıflandırır, beraberinde direkt Kazım Karabekir’den gereğini rica eder, dolayısıyla bu tayfaya İstiklal Mahkemeleri’nden hızlıca bir kontenjan açılırdı. Şaka, hayal gücü ve de olası alternatif bir dünyada olabilecekleri bir köşeye bırakırsak… Türk milleti olarak çok güzel bir tarihimiz var baktığında… Liderlik, yönetme, iskan politikası, devletçilik, halkçılık, adalet vs Şimdi bakıyorum günüme… Asalak bir ana muhalefet ve salt bireyselcilik kol geziyor… Haliyle… Bu işin sonu iş değil… Ne imamın oğlu ile, ne kendini özel sanan yalancı özgürler ile, ne de diğerleri ile aşılabilecek bir şey bu… Bu yüzden… Bu karamsarlığa ve olacaklara karşı önce Ümit lazım… Sonra beraberinde planlama, vizyon ve kurallar… Niye? Çünkü öteki seçenekler; zayıflık, plansızlık, bölünme, kabullenme ve itaatkarlık getiriyor da ondan…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |