Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
hop hoppp!..tam da işte bu!. dikiliyorum bataklığın başına; içimde sevişme duygusu!..bu özgürlük benim!..bu özgürlük herkesin!..mesela, bir Afgan’la bir Türk sevişebilir pekala!..😀 ikisi birlikte, meyveler de toplayabilir pekala!..akıllı çocuklar, dahi çocuklar doğabilir pekala!..lise çağımızda okuduğumuz sosyoloji dersinde öğrenmedik mi; dünyayı çekip çeviren dahi (!) lerin kırma nesiller içinden çıktığını!.büyük müzisyenler, atomu parçalayan adam, ünlü şairler yazarlar, bilim adamlarının çoğu kırma değil miydi!..şimdi diyeceksiniz ki; bu adamlar içinde neden bizden kimseler yoktur!..yanıldınız vardır elbette..hele bir Atatürk vardır ki; en dahi, en akıllı, en kocaman, en kurtarıcı, en çağcıl, en düşünür, en sevilen, en seven kişidir O!.. ne çok “en” dedim değil mi!? haklıyım çünkü...çünkü O; batağa döndürülen bu topraklardan koskocaman cennet bir ülke yaratandır...çünkü O; her türlü özgürlüğü bana bağışlayan, yaşama hakkımı bana verendir...çünkü O; hem sevdiğim, hem sevendir!.. şimdi mi!? şimdilerde, bir Afgan’la, bir Arap’la sevişme telaşındayız!.!..düştüğü bataktan ülkemi kurtaracak dahi bir çocuk elde etmek için!..e yani bize de dahi insanlar gerekiyor de mi!..yoksa, bataktan çıkmamız mümkün olmayacaktır!.. ah tanrım utanmadın mı beni bu hallere düşürdüğün için, hı!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |