Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
Reis ki; bu yolları çoktan geçmiş, kimi kimi farklı din kardeşlerimizden cesaret madalyaları kazanmış; kimi, nasıl yönetmesini bilen bir siyasetçi… İmamoğlu ise yasa görüşülürken ABD’ye kaçan, kendi davası görülürken ise Almanya’ya kaçan bir parti liderinin altında… Eziliyor… Ezilmeye de mahkum… Ne kadar kendini parlatmaya da çalışsa, onu yok edecek kişi, yine o lider, yine o dede. Haliyle Reis bana göre altın tabakta İmamoğlu’nun cumhurbaşkanlığı yolunu falan açmadı… Aksine İmamoğlu’nu cesaretlendirdi ki parti içinde sıkıntı çıksın. Niye? İmamoğlu’nu Kılıçdaroğlu aday yapmayacak da ondan. Kılıçdaroğlu çok acılar çekmiş, arkadaş dost demeden herkesi elemiş bir karakter… Haliyle bu kadar ilerledikten sonra adını da tarihe kazımak isteyen bir lider… Unuttuğu bir şey var. Ne kadar Mustafa Kemal Atatürk’ün partisinin lideri de olsa, istenerek seçilmeyen, sadece pornografik görüntülerle Baykal’ın yerini alan, hiçbir bilgi, tecrübe ve cesareti olmayan bir lider… Haliyle hepimizi de tatlı tatlı her sene ve seçimde olduğu gibi sonumuza sürüklüyor… Zerre kadar umurunda da değil… Niye? 73 yaşında… Daha ne kadar yaşayabilir ki? Ondan sonrası tufan… Yeter ki o bilinsin ona yeter… Hiç merak etmesin… Osmanlı’da Vahdettin neyse Chp’de de Kılıçdaroğlu o’dur diyecek tarih… Dolayısıyla ve toparlamak gerekirse; farz-ı misal, İmamoğlu olur da parti içi devrim yapmaya kalkarsa sonu Muharrem İnce olacaktır. Niye? Çünkü Kılıçdaroğlu tek adamlığına biat edenler partiyi işgal ettiler de ondan… Olası parti başkanlığında yine Kılıçdaroğlu başkan seçilecektir. Ne kadar ironik… Tek adamı, başka bir tek adam devirecek de, falan da filan da… Özetle şahsen bana göre cansınız… Naifçe güzel şeyler paylaşıyorsunuz İmamoğlu için… Haklısınız da… Amma velakin Kılıçdaroğlu tek adamlığı Y-chp’den gitmediği sürece Türkiye kurtarılmaz… Haliyle işte böyle bu işler sayın Ümit Özdağ… Aaa aaa… Savunduğum adamı eleştirebiliyor muyum? Oluyor demek ki… Darısı Y-chp’nin başına.. Yazsanıza sizde demokrat dedenize… Korkmayın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |