Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
Yolun sonuna kadar gittim ve yol beni yaralayabileceği kadar yaraladı. Herşeyi gördüğümü söylemek isterdim ama aklımda sadece hiçlik kaldı. Birde kağıt kesikleri gibi derin kesikler. Uyuyorsam uyandırma, uyanıksam sezdirme; Bırak biraz daha dalgın kalayım öyle… Farkındayım! Bedenim burada… Kuşkusuz ölüm var. Kuşkusuz Tanrı var. Benim kuşkulandığım hayat var mı? Hiç oldu mu? O şarkıyı hatırlıyor musun: “ Bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç?” Duvarlara aklımla yazıyorum ben kelimeleri. Yalnızlığımın duvarlarına kazıyorum her hecesini. Yalnızlık oyunları biterse sorularda biter mi? Bitmesinden korkuyor muyum? Artık bitsede gitsek diyor muyum. Bilmem. Yalnızlık oyununun en sevdiğim yanı sorulara cevap vermek zorunda hissetmeyişim. Burada bir ben varım, bir Tanrı, birde saatler. Sessizliği sesleyebiliyorduysam bu keder niye? Varlığı yüceltebiliyorsam hissettiğim bu boşluk ne? Yakın uzak bütün anılar acı veriyor şimdi. Olmak istediğim yerde olmalıyım. Sorun ise hiçbiryerde olamayışım. Ne geçmişte, ne şimdide… Bir hikayen yoksa bir hikaye uydurmalısın. Çocuklar hep yapar! Aman dikkat et. Herkesten önce sen inanmalısın. Yoksa kimseyi inandıramazsın. Sence herkesi inandırabileceğin bir hikaye uydurabilir misin? Sanmam. Hiçbirşey gerçek kadar inandırıcı değildir. Geceler sabahlara varır, yollar şehirlere ve hayatlar ölümlere. Derin uykundan bir gün uyandığında hatırlamaya değer neyin varsa işte onlara sarıl. Belki çocukluğuna…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |