..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Gökhan




3 Temmuz 2022
Anlamsızlığın Derin Sığınağında  
Gökhan
O ve ben yada şimdilerde ben ve ben.


:FHI:
Bu sabah geç uyandım. Salondaki kanepede dönerek rüzgarın şişirdiği perdenin arkasındaki pencereden dışarı baktım. Ne yetişilecek bir yer, ne konuşulacak önemli bir konu, ne düşünülecek derin bir mesele var artık. Perdenin rüzgarla dalgalanması gibi dalgalanıyor hayatım.

Bütün o hengameden sen kaldın aklımda yine. Neden böyle oluyor? Oysa ben gerçekte dostluğa inanmazdım. Seninde inandığını sanmıyorum. Takılıyorduk biraz işte orda burada. Elim durmadan telefona gidiyor. Sonra vazgeçiyorum. Seni özlediğimi kendime itiraf edemiyorum. Sanırım bu yazıyı bunun için yazıyorum. Yüzleşmek için.

Bir erkekle bir kadın dost olabilir mi? Bunca sene sonra sanırım rahatlıkla evet diyebilirim. Komik olan şuki artık sen yoksun. Erkekleri terketmekte üzerine yok biliyorum ama ne yaparsam yapayım beni, dostunu terketmezsin gibi geliyordu bana. Ama haklısın seni kullandım. Seni kullanmama izin verdin ve sonra beni terk ettin. Sakın bana beni kandırdın deme. En az benim kadar zekisin. Dostunun son isteğini yerine getirdin ve onu unuttun. Ne yazıkki elinde olanın değerini kaybedince anlıyorsun. Ne kadar değerli olduğunu sen gidince farkettim.

Benim kadar deli olduğunu bilmesem yine seni arar ve ikna eder. Sonrada sıkılır ve unuturdum. Unutamamamın nedeni sanırım benim kadar ruh hastası olduğunu bilmem. Hangi tımarhanede isen umarım yüzündeki o zırdeli gülüş duruyordur ve yine yanında hangi zavallı erkek varsa onu delirtmeye devam ediyorsundur. Gerçi bütün ülke tımarhaneye döndü değil mi? Delirmenin de bir tadı kalmadı değil mi? Keşke birarada olsakta beraber delirsek.

Bir aralar hayatı bir matematik formülüne dönüştürmeyi planlıyordun. Muhtemelen hatırlamazsın. Onu da hayatından geçen insanlar gibi kolaylıkla unutmuşsundur muhtemelen. Yada yanında gezdirdiğin o kitap gibi. Neydi adı? Nitsche Ağladığında. Aslında hiç öyle kitaplar okumak adetim değildir. Ama seni çok özlediğim için alıp o kitabı okudum biliyor musun?

Neyse işte anlamı araya araya anlamsız ve saçma bir dünyaya uyanır oldum bu günlerde. Merak etme artık öyle çok okumuyorum. Geceleride sabahlara kadar araştırma yapmıyorum. Herkes gibi alıştım bende sanırım bu köhne düzene. Herkes kadar acı çektim. Herkes kadar üzüldüm ve herkes gibi alıştım. Yinede seni unutamadım işte. Dilerim herşey istediğin gibi olur. Kendine iyi bak. Unutma aşklar bitebiliyor ama dostluklar hep baki kalıyor...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Susamamak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Son Söz
Direnç
Arayış
Vasat, Hiçlik ve Ben Olma Kaygısı
Sonsuza Yakınsamalar
Bilgelik ve Cehalet
Kaçış, Kabullenme ve Kanıt Üzerine
Şişelerdeki Mektuplar
Kırık Oyuncağım
İkinci Tekil Yalnızlığıma Göndermeler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Çıkar Beni [Şiir]
Duvar Yazıları (Saçma) [Şiir]
Kalmak [Şiir]
Duvar Yazıları (Bitmesin) [Şiir]
Duvar Yazıları (Bir An İçin) [Şiir]
Işıkları Söndürün [Şiir]
Duvar Yazıları [Şiir]
Alfabe [Şiir]
- Ada - [Şiir]
- Oyun - [Şiir]


Gökhan kimdir?

Sessizliği mabed edinenlere selam olsun!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Adalet Ağaoğlu,Ahmet Altan,Orhan Pamuk,Necip Fazıl Kısakürek,Ataol Behramoğlu,Cezmi Ersöz,Atilla İlhan, Dücane Cündioğlu


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gökhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.